جهان بین

مدل زن فرانسوی مسلمان شد و به عربستان سفر کرد/تصاویر

مارین الحیمر ستاره زن فرانسوی اعلام کرد مسلمان شده است.

دلگرم:مارین الحیمر ستاره زن تلویزیون فرانسه و مدل لباس اعلام کرد از چند ماه قبل به اسلام گرویده است.مارین الحیمر ستاره تلویزیون فرانسه با انتشار ویدئویی در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی لحظه‌ای را به نمایش گذاشته است که در یکی از مساجد فرانسه شهادتین را بر زبان جاری می‌کند و مسلمان می‌شود.

این در حالی است که رسانه‌ها مدتی است تاکید کرده‌اند که وی به اسلام گرویده است.مارین الحیمر ستاره تلویزیون فرانسه در حساب کاربری خود در اینستاگرام گفته است برخی راه‌ها هستند که انسان باید خود و بدون خانواده و دوستان طی کند؛ یعنی راهی که فقط بین انسان و خداست.

وی افزوده است: برخی از مسلمان شدن وی آگاه بوده‌اند، با این حال عده زیادی در این باره سوال می‌کرده‌اند و به همین علت مسلمان شدن خود را به طور رسمی اعلام کرده است.

او مسلمان شدنش را اینگونه توصیف کرد : «این انتخاب روح، قلب و ذهن بود» و اضافه کرد که او به طرز فوق‌العاده‌ای رشد کرده است، در حس اولویت‌ها و انتخاب‌های خاص زندگی تجدیدنظر کرده است.مارین الحیمر در ژوئیه ۱۹۹۳ در بوردو (جنوب فرانسه) متولد شد و اصالتاً مراکشی-مصری دارد و یک خواهر دوقلو به نام اوشن الحیمار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا