گزارش آگهی

تشک بادی ماشین

تشک بادی ارزان و با کیفیت در سایت اینتکس فر.شگاه اصلی intex در ایران با بهترین قیمت و کیفیت و ضمانت معتبر انواع تشک های بادی سفری خودرو سواری و شاسی

سفرهای طولانی حتی اگر هیجان‌انگیز و لذت‌بخش باشند، پس از چند ساعت کودکان و افراد مسن را خسته می‌کنند. علاوه‌بر این افراد، راننده و دیگر سرنشینان به استراحت و خواب نیاز دارند. برای ایجاد بستری مناسب جهت استراحت راننده و سایر سرنشینان، تشک‌هایی تولید شده است که با نام تشک بادی ماشین شناخته می‌شوند. تشک‌های بادی، صندلی خودروی شما را به یک تخت‌خواب نرم و راحت تبدیل می‌کنند؛ به‌همین‌دلیل یکی از لوازم ضروری برای عاشقان سفر و گردش، تشک‌های بادی است.

آشنایی با تشک بادی ماشین

تشک بادی وسیله‌ای جهت آسایش و راحتی افراد در خودرو است. این تشک‌ها کاملا نرم طراحی شده و رنگ‌های مختلفی دارد. تشک‌های بادی با طول ۱۴۵ سانتی‌متر، عرض ۸۵ سانتی‌متر و ارتفاع ۵۰ سانتی‌متر از کف ماشین به منظور جلب رضایت کاربران و افزایش کیفیت استراحت در خودرو طراحی شده‌ است.

لازم به‌ذکر است اجزای مختلفی برای تشک بادی ماشین در نظر گرفته شده است. اصلی‌ترین جزء در این تشک‌ها، بدنه بزرگی است که به اندازه بخش عقب خودرو طراحی شده است. علاوه‌بر آن، بالش و نگهدارنده‌هایی برای تشک خودرو طراحی شده تا محیطی دنج برای استراحت سرنشینان فراهم کند. این تشک‌ها دارای پایه‌هایی هستند که وارد قسمت مخصوص پا در خودرو شده و از کج شدن تشک جلوگیری می‌کند. با استفاده از این اجزا در خودرو می‌توانید سفری مهیج و ایده‌آل رقم بزنید.

مزایای خرید تشک بادی خودرو

تشک بادی ماشین اینتکس انتخابی مطلوب برای آن دسته از افرادی است که‌ حین رانندگی زودبه‌زود خسته می‌شوند. زمانی شما قادر به خرید بهترین تشک‌ها خواهید بود که در گام اول بهترین مرکز فروش تشک بادی ماشین را انتخاب کرده باشید. این تشک‌ها مزایای زیادی دارند که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

  • دارای وزن سبک و کم حجم برای جابه‌جایی

  • برخورداری از پمپ سرخود برای باد کردن آسان

  • طول عمر  نسبتا بالا

  • تهیه شده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد لاستیکی

  • قابلیت تعمیر

  • دارای رویه ضد تعریق و نرم برای استراحت و خواب آسان

انتخاب بهترین تشک بادی

متریال تشک بادی ماشین در کیفیت و ماندگاری آن تاثیر دارد؛ به‌همین‌علت باید از بهترین متریال در تهیه این تشک‌ها استفاده کرد. به‌طور معمول PVC در ساخت این محصولات به‌کار گرفته می‌شود.

افزون بر آن، فوم و بدنه بادی یا جنس ترکیبی از آن‌ها، انتخابی استاندارد و عالی برای تهیه تشک‌های بادی خودرو هستند. این مواد موجب ایجاد قابلیت عایق بودن در تشک‌های بادی شده و آن‌ها را برای جلوگیری از خروج گرما تجهیز می‌کنند. پس دیگر نیاز نیست نگران استفاده از این محصولات در هوای سرد و گرم و شرایط خاص باشید.

تشک بادی ماشین

معرفی انواع تشک بادی داخل ماشین

جالب است بدانید تشک‌ بادی ماشین باتوجه‌به نوع خودرویی که در آن کاربرد دارند، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. تشک صندلی عقب اتومبیل‌های سواری و تشک صندلی شاسی بلند، انواع تشک بادی خودرو را تشکیل می‌دهند.

تشک بادی داخل ماشین سواری

تشک‌های بادی داخل خودروهای سواری، محصولاتی منحصربه‌فرد و متناسب با ابعاد خودروهای سواری هستند. به‌طور معمول طول آن‌ها ۱۳۸ سانتی‌متر الی ۱۴۳ سانتی‌متر، عرض آن‌ها ۷۵ سانتی‌متر الی ۸۵ سانتی‌متر و ارتفاع آن‌ها ۷ الی ۱۰ سانتی‌متر از صندلی خودرو درنظر گرفته می‌شود.

این تشک‌ها به‌راحتی نصب می‌شوند و به‌راحتی قابل جابه‌جایی هستند. ویژگی‌هایی که می‌توانیم برای این محصولات نام ببریم، نرم بودن، ضد آب بودن و قابلیت شستشوی آسان است. شما می‌توانید از محصولات زیر برای خودروهای مورد نظر خود استفاده کنید:

  • تشک بادی برای خودروی 207

  • تشک بادی برای کوئیک

  • تشک بادی مناسب خودروی 206

  • تشک بادی خودروی پژو 405

  • تشک بادی مناسب ال 90

  • تشک بادی مناسب برای پراید

  • تشک بادی خودرو برای ساینا

تشک بادی داخل ماشین شاسی بلند

نوع دیگری از تشک بادی ماشین، تشک‌های شاسی بلند هستند. سایز، ابعاد و فرم این تشک‌ها تفاوت‌های بارزی با تشک‌های خودروی سواری دارند. طول این تشک‌ها ۱۷۵ الی ۱۸۲ سانتی‌متر، عرض آن‌ها ۱۲۵ الی ۱۳۰ سانتی‌متر و ارتفاع آن‌ها ۲۲ سانتی‌متر درنظر گرفته می‌شود. تشک‌های شاسی بلند حاوی دو تکه تشک بادی مستقل هستند که عرض یکی زیاد و عرض دیگری کم است.

با انتخاب این تشک‌ها می‌توانید تخت‌خوابی نرم و راحت در قسمت پشتی خودروی شاسی بلند خود تهیه کنید و زمینه را برای استراحتی دلچسب فراهم کنید. انواع مختلف تشک‌های داخل ماشین شاسی بلند عبارتند از:

  • تشک بادی مخصوص تیگو 5 و 7

  • تشک بادی خودرو لیفان x60

  • تشک بادی مخصوص x33 و x22

  • تشک بادی برای جک s5 و s3

  • تشک بادی خودرو هایما s7

قیمت تشک بادی درون خودرو چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت تشک بادی ماشین یکی از فاکتورهای مهم در امر خرید این محصولات است. باید بگوییم قیمت این محصولات باتوجه‌به انواع آن‌ها متغیر است. عواملی همچون کیفیت مواد اولیه تشک، ابعاد آن و طراحی تشک نیز در قیمت تشک‌های بادی تاثیرگذار است.

همچنین آنچه که اهمیت دارد، انتخاب مرکزی معتبر برای خرید تشک‌های بادی خودرویی است. شما می‌توانید با انتخاب فروشگاه اینتکس تهران که دارای نمایندگی معتبر شرکت تولیدی اینتکس است، بهترین محصولات را برای سفری لذت‌بخش خریداری کنید.

راهنمای خرید تشک بادی مسافرتی

خرید تشک بادی ماشین به‌عنوان یکی از ضروری‌ترین لوازم خودرو مزایای زیادی دارد. نکات زیر می‌توانند شما را در انتخاب بهترین نوع از تشک‌های بادی یاری کنند:

  • میزان مقاومت و کیفیت محصول در درجه اول اهمیت بسیار زیادی دارد.

  • همواره محصولاتی را انتخاب کنید که اندازه و سایز آن‌ها با سایز خودروی شما تناسب داشته باشد.

  • قابلیت حمل‌ونقل آسان از ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که می‌تواند تشک بادی را جایگزینی عالی برای رختخواب‌های حجیم کند.

  • بهتر است محصولاتی را انتخاب کنید که طراحی ارگونومیک دارند و با قابلیت‌هایی همچون تنظیم فشار هوا عرضه می‌شوند. این محصولات راحتی و آسایش بیشتری را در سفر به‌دنبال دارند.

تشک بادی ماشین

سخن پایانی

در این مطلب در مورد ویژگی‌ها و کاربردهای تشک بادی ماشین صحبت کردیم. تشک‌های بادی در دو نوع تشک شاسی بلند و تشک سواری تولید می‌شوند. این تشک‌ها محصولاتی نرم، قابل شستشو، ضد تعریق، راحت، دارای قابلیت حمل و جا‌به‌جایی آسان هستند. شما می‌توانید به‌جای رختخواب‌های جاگیر، این تشک‌ها را با خود به‌همراه داشته باشید و از مزایای بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید. جهت خرید تشک بادی ماشین ارزان توصیه می‌کنیم از فروشگاه اینتکس تهران دیدن کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا