گوناگون

بازنشستگان بخوانند/ واریز این وام آغاز شد

تسنیم نوشت: با توجه به سوالات بازنشستگان در خصوص پرداخت ۲۰۰۰ فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان، متقاضیان این تسهیلات، براساس «مجموع وام‌های دریافتی از سایر تسهیلات صندوق» و «میزان حقوق دریافتی» اولویت‌بندی شده‌اند.

 

اداره کل فرهنگی و اجتماعی این صندوق در پاسخ به سوالات بازنشستگان اعلام کرد: وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری شامل فرزندانی است که عقدنامه آنها در بازه زمانی اول فروردین ماه ۱۳۹۸ (۱۳۹۸/۱/۱) تاکنون ثبت شده و حداقل یک بار در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق ثبت نام کرده باشند.

 

پس از احراز شرایط دوره زمانی عقدنامه فرزند بازنشسته متقاضی، واجدین شرایط براساس مجموع وام‌های دریافتی از سایر تسهیلات این صندوق و میزان حقوق دریافتی (از کمترین حقوق به بیشترین حقوق) اولویت‌بندی شده‌اند.

 

برهمین اساس، پس از تامین اعتبار از سوی بانک عامل، این تسهیلات به تدریج طی ماه‌های آتی به حساب حقوقی متقاضیان واجد شرایط واریز خواهد شد.

 

صندوق بازنشستگی کشوری همچنین اعلام کرد که پس از پیگیری‌های انجام شده برای آغاز فرآیند پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، ۲۰۰۰ فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان در «نوبت اول» پرداخت شد و نوبت‌های بعدی در ماه های آتی پرداخت خواهد شد.

 

این تسهیلات با کارمزد سالانه ۴درصد و اقساط ۳۶ ماهه به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام من بازنشسته تأمین اجتماعی هستم با وجود گذشت هفت ماه از سال هنوز وام 20میلیونی ما پرداخت نشده دو بار هم نام نویسی کردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا