گزارش آگهی

بهترین رنگ روتختی برای تخت طوسی

روتختی‌ها نقش بسیار مهمی در کیفیت خواب دارند و انتخاب یک روتختی خوب و با کیفیت می‌تواند تجربه خوابی آرام و راحت را به شما هدیه کند.

انتخاب روتختی‌هایی که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و دارای طراحی مناسب و نرمی و راحتی بالا هستند، تجربه خوابی بهتر را به شما هدیه می‌کند.

تخت طوسی با دکوراسیون خاکستری، در طیف‌های متفاوت، جلوه‌ای از سبک زندگی لاکچری و کلاسیک و مدرن است. فرقی نمی‌کند تاج تخت طوسی باشد یا قاب آن. در هر صورت باید بتوانید روتختی را طوری خریداری کنید که با رنگ طوسی هماهنگ شود. برای ایجاد هارمونی شیک‌تر در اتاق خواب، می‌توانید از رنگ‌های متنوع برای روتختی و روبالشی استفاده کنید. رنگ طوسی علاوه بر اینکه زیبا به نظر می‌رسد به دلیل رنگ سرد و تیره‌ای که دارد، دیرتر کثیف می‌شود. همچنین روتختی عنصری از کالای خواب است که به طور مستقیم بر ظاهر تخت تاثیر می‌گذارد و باید از لحاظ رنگ با تخت هماهنگ باشد.

چه رنگ رو تختی به تخته طوسی می‌آید؟

تخت طوسی به دلیل رنگ متعادل و ملایمی که دارد با بیشتر روتختی‌ها ست می‌شود. یعنی انواع طیف رنگ برای روتختی وجود دارد که موجب زیبا به نظر رسیدن تخت طوسی رنگتان خواهد شد:

روتختی مشکی رنگ

روتختی مشکی به راحتی با تخت طوسی ترکیب شده و ظاهری کلاسیک و بی‌ عیب و نقص را به نمایش می‌گذارد. افرادی که علاقمند به ترکیب رنگ طوسی و مشکی باشند، معمولاً افرادی جدی و با نظم هستند. برای ایجاد هارمونی شیک با اضافه کردن یک رنگ روشن و متضاد به این ترکیب، تخت جلوه بهتری پیدا می‌کند. رنگ تیره در طولانی مدت باعث افسردگی می‌شود و با اضافه کردن رنگ سفید می‌توانید تعادل را برقرار سازید.

روتختی سرمه‌ای رنگ

رنگ آبی، از طیف روشن تا تیره، باعث القای حس آرامش به محیط می‌شود. روتختی به رنگ سرمه‌ای، علاوه بر اینکه به راحتی با تخت طوسی ترکیب می‌شود، اتاق خواب شما را به فضای آرام و آرامش بخش تبدیل می‌کند. این رنگ راجب به آبی کمرنگ هم صدق می‌کند و کنتراست ملایمی را ارائه می‌دهد.

روتختی قهوه‌ای تیره

رنگ قهوه‌ای نشان دهنده شجاعت و جسارت است و به راحتی با رنگ خاکستری ترکیب شده و دکوراسیون اتاق را تکمیل می‌کند. همچنین با خرید روتختی قهوه‌ای تیره و اضافه کردن دکور و مجسمه‌های قهوه‌ای به اتاق، حس گرما و صمیمیت اتاق را افزایش دهید.

روتختی سفید

رنگ سفید آرامشی بی‌انتها دارد. از آنجایی که رنگ طوسی یک رنگ خنثی و بی‌احساس است، ترکیب آن با رنگ متضاد، یعنی سفید باعث القای حس آرامش به فضا می‌شود. همچنین ظاهر تمیز و شفاف روتختی سفید، باعث می‌شود تا تخت طوسی بدرخشد و صحنه مرکزی اتاق را به خود اختصاص دهد.

روتختی به رنگ بژ

از آنجایی که رنگ طوسی رنگ سردی بوده، بهتر است برای برجسته نشان دادن آن از سایه‌های گرم و رنگ‌های مانند بژ یا خامه‌ای استفاده کنید. تا فضای اتاق از لحاظ رنگ، حس و دما به تعادل برسد.

روتختی نارنجی تیره

رنگ‌هایی مانند نارنجی تیره یا جیگری نیز به رنگ‌های پر انرژی معروف‌اند. با اضافه کردن روتختی نارنجی رنگ، سردی رنگ طوسی را از بین برده و سطح انرژی محیط را بالا ببرید. تضاد بین خاکستری و نارنجی باعث انتقال حس درام و هیجان به افراد می‌شود.

روتختی سبز کمرنگ یا پررنگ

رنگ سبز نمادی از طبیعت است. برخی از طیف‌های رنگ سبز، ته مایع خاکستری یا طوسی دارند و از این جهت ترکیب زیبایی با تخت طوسی می‌آفرینند.

روتختی فیروزه‌ای رنگ

رنگ فیروزه‌ای در واقع از ترکیب رنگ آبی و سبز پدید می‌آید. این رنگ نماد سنگ فیروزه‌ای بوده و منبعی از آرامش و سلامتی‌ است. ترکیب این رنگ روتختی با تخت طوسی، یک معجزه را بوجود می‌آورد و زیبایی اتاق را دوچندان می‌سازد.

روتختی به رنگ طوسی متضاد

رنگ طوسی، رنگ روشنی است و در واقع از ترکیب رنگ سفید و مشکی ایجاد می‌شود. در بوجود آوردن رنگ طوسی، ما قالب را رنگ سفید می‌دانیم. اما طوسی متضاد، قالب مشکی دارد و مقدار این رنگ بیشتر است. ترکیب رنگ طوسی و طیف پررنگ آن، برای روتختی،جلوه کلاسیک و زیبایی به تخت و اتاق خواب می‌بخشد.

روتختی مناسب برای تخت طوسی

رنگ طوسی رنگ خنثایی بوده و با اکثر رنگ‌های گرم و سرد ست می‌شود. شما باید با توجه به علاقه خود نسبت به رنگ‌ها و هدفتان، رنگ مناسب برای روتختی برگزینید. برای مثال اگر نسبت به سرما حساس هستید و می‌خواهید در هنگام خواب گرم بمانید، می‌توانید از روتختی‌هایی به رنگ‌های نظیر نارنجی، قرمز یا زرد استفاده کنید. یا اگر به نور حساس هستید و نور زیاد باعث بیدارشدنتان می‌شود، می‌توانید از روتختی‌های تیره مانند مشکی استفاده کنید. چرا که استفاده از ملافه و روتختی روشن، نور را بیشتر منعکس کرده و فضای اتاق را روشن می‌سازد. برای حفظ صمیمت و انتقال حس شادابی به اتاق، می‌توانید از رنگ‌های ملایم یا لطیف مانند صورتی، بنفش، فیروزه‌ای یا یاسی استفاده کنید.

برای چیدمان و جلوه بخشی تخت طوسی، از چه رنگ روتختی استفاده کنیم؟

رنگ طوسی یک رنگ خنثی و همه کاره است. معمولاً با بیشتر رنگ‌ها ترکیب می‌شود. بعد از خرید رنگ طوسی دیگر نگرانی بابت همخوانی روتختی با تخت ندارید. چرا که محدوده انتخاب رنگ در خرید روتختی بسیار بالاست. رنگ طوسی با طیفی از رنگ‌های گرم خنثی و پر جنب و جوش عالی به نظر می‌رسد. می‌توانید حتی با تخیلتان، رنگ‌های زیادی را با طوسی ترکیب کرده و روتختی متناسب با رنگ ایده‌آلتان خریداری کنید. توجه داشته باشید که روشنایی و لامپی که استفاده می‌کنید می‌تواند بر روی رنگ روتختی تاثیرگذار باشد و رنگ را کمی تیره یا روشن نشان دهد. در هنگام انتخاب رنگ، حتما این نکته را در نظر بگیرید و حدالمقدور از لامپ‌های زرد رنگ استفاده نکنید. البته این انتخاب نیز به سلیقه شما بستگی دارد.

روتختی را با تخت طوسی ست کنید

تخت قابل توجه‌ترین اثاثیه اتاق است. پس توجه به رنگ خود تخت و همچنین ست کردن روبالشی و روتختی با آن می‌تواند در زیبا به نظر رسیدن اتاق، تاثیر زیادی بگذارد. همچنین قیمت روتختی چندان بالا نبوده و شما با یک هزینه جزئی می‌توانید جلوه اتاق را به زیباترین شکل ممکن تغییر دهید. انتخاب یک روتختی خوش رنگ، متناسب با تخت طوسی، نقطه کانونی اتاق را جلوه می‌بخشد. قیمت روتختی با توجه به جنس، ابعاد و طرح آن متفاوت بوده. باید بین رنگ روتختی و رنگ تخت هماهنگی وجود داشته باشد. برای راهنمایی بیشتر جهت انتخاب رنگ مناسب روتختی برای تخت طوسی می‌توانید با مشاوران فروشگاه خواب رویایی تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا