خبرنامهگزارش آگهی

آموزش ثبت نام لاتاری کارت سبز

این روزها دغدغۀ مهاجرت یکی از افکار اصلی جوانانی است که می‌خواهند آیندۀ روشنی داشته باشند و برای پیشرفت خود تلاش کنند. ازاین‌رو بسیاری از آن‌ها را می‌بینیم که به روش‌های مختلف، اقدام به مهاجرت می‌کنند.

این روزها دغدغۀ مهاجرت یکی از افکار اصلی جوانانی است که می‌خواهند آیندۀ روشنی داشته باشند و برای پیشرفت خود تلاش کنند. ازاین‌رو بسیاری از آن‌ها را می‌بینیم که به روش‌های مختلف، اقدام به مهاجرت می‌کنند، اما یا به‌سختی این پروسه را به اتمام می‌رسانند و یا با بن‌بست مواجه می‌شوند. بدون شک رویایی‌ترین مقصد برای مهاجرت که شرایط مهاجرتی دشواری هم دارد آمریکاست. بااین‌حال لاتاری می‌تواند شما را بی‌دردسر به این کشور برساند واقامت دائم را برایتان فراهم کند. در این مقاله قصد داریم به ثبت نام لاتاری در وب‌سایت «کارت سبز» بپردازیم.

 

کارت سبز؛ راحت‌ترین راه برای مهاجرت به آمریکا

لاتاری در لغت به معنای قرعه‌کشی و بخت‌آزمایی است. درواقع هر امتیازی که در نتیجۀ برنده شدن در قرعه‌کشی به شما داده شود، نوعی لاتاری محسوب می‌شود. به‌عنوان مثال ممکن است برای ارائه یک نوع خدماتی که متقضایان زیاد اما ارائه‌دهندگان کمی دارد هم لاتاری انجام شود تا دسترسی افراد به این خدمات عادلانه باشد. لاتاری آمریکا نیز نوعی قرعه‌کشی است که میان شرکت‌کنندگان انجام شده و نهایتاً برندگان می‌توانند اقامت دائم امریکا را دریافت کنند. این یک روش سریع و قطعی برای مهاجرت به آمریکاست که به‌عنوان یک میان‌بر عالی در نظر گفته می‌شود. هر کشور سهمیه‌ای در لاتاری دارد و همه‌ساله عدۀ زیادی از ایرانیان هم در آن ثبت نام می‌کنند.

حال برای آن‌که مراحل ثبت نام لاتاری را به‌درستی پیش ببرید و اقدامات پس از برنده شدن در لاتاری را دقیق و درست انجام دهید، مجموعۀ «کارت سبز» با مجموعه‌ای از کارشناسان خبره و حرفه‌ای، انتخاب خوبی برای شماست. این مجموعه صفر تا صد امور مربوطه را در کمترین زمان ممکن پیش برده و بی‌دردسر شما را به آمریکا می‌رساند. البته اگر خوش‌شانس باشید و قرعه به نامتان باشد. به جز لاتاری، برای دریافت انواع ویزاهای مختلف جهت مهاجرت به آمریکا نیز می‌توانید به مجموعۀ «کارت سبز» مراجعه کنید.

مزایای ثبت نام در لاتاری برای مهاجرت

پیش از آن‌که به مراحل ثبت نام لاتاری در مجموعۀ کارت سبز بپردازیم، شاید بد نباشد مروری گذرا بر مزایای ثبت نام در لاتاری داشته باشیم. با آگاهی از مزایای این روش، ممکن است تغییراتی در برنامۀ خود برای دریافت گرین کارت آمریکا ایجاد کنید. به‌طور خلاصه به چند مورد از مهم‌ترین مزایای لاتاری آمریکا پرداخته‌ایم:

  • ثبت نام در لاتاری هزینۀ زیادی ندارد و به‌راحتی و با صرف کمترین هزینه می‌توانید در این قرعه‌کشی ثبت نام کنید.

  • در صورت برنده شدن لاتاری، امکان کار در آمریکا را خواهید داشت.

  • سرعت پیشرفت پروسۀ مهاجرت به آمریکا در صورت برنده شدن لاتاری بسیار بیشتر از روش‌های دیگر خواهد بود.

  • در صورتی که برندۀ لاتاری باشید، گرین کارت و کدملی آمریکایی دریافت می‌کنید.

  • مهاجرت شما به آمریکا از طریق لاتاری، شرایط را برای اسپانسر افراد دیگر شدن هم فراهم می‌کند.

  • هر یک از والدین می‌توانند به‌صورت خانوادگی ثبت نام کنند و در صورتی که فرزندان زیر ۲۱ سال داشته باشند، آن‌ها را نیز در شانس خود سهیم کنند.

  • افراد بین ۱۸ تا ۲۱ سال می‌توانند سه بار شانس حضور در قرعه‌کشی را داشته باشند؛ یک‌بار به‌صورت مستقل و دو بار به همراه هر یک از والدین خود.

  • با مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری، امکان تحصیل و دریافت کمک‌هزینۀ تحصیلی را نیز خواهید داشت.

  • می‌توانید پس از مدتی نسبت‌به دریافت شهروندی آمریکا نیز اقدام کنید.

مرحله‌به‌مرحله ثبت نام لاتاری در وب‌سایت کارت سبز

با توجه به مزایایی که در قسمت قبل به آن‌ها اشاره کردیم، قطعاً شما هم با ما هم‌نظرید که ثبت نام در لاتاری می‌تواند یک میان‌بر عالی برای امتحان کردن شانستان در مهاجرت به آمریکا باشد. حال قدم بعدی این است که مراحل ثبت نام در لاتاری را بشناسید و یک‌به‌یک آن‌ها را پشت سر بگذارید:

  1. در مرحلۀ اول باید وارد قسمت ثبت نام لاتاری در وب‌سایت کارت سبز به آدرس www.cartesabz.net شوید و نحوۀ ثبت نام را انتخاب کنید. شما می‌توانید به‌صورت آنلاین یا حضوری این کار را انجام دهید.

  2. اگر بخواهید به‌صورت آنلاین ثبت نام کنید، صفحه‌ای مقابل شما باز می‌شود که باید وضعیت تأهل خود را در آن مشخص کنید. اگر گزینۀ مجرد را انتخاب کنید، باید از میان گزینه‌های ازدواج نکرده، مطلقه و همسر فوت‌شده نیز یک مورد را مشخص کنید.

  3. اگر گزینۀ متأهل را انتخاب کنید، باید وضعیت شهروندی همسرتان را قید کنید. دو گزینۀ «شهروند آمریکایی» و «شهروند غیرآمریکایی» در پاسخ به این سوال قرار داده شده‌اند. در مرحلۀ بعد باید تعداد فرزندان زیر ۲۱ سال خود را مشخص کنید.

  4. از این مرحله به بعد، باید اطلاعات فردی خود را تکمیل کنید. در کنار این اطلاعات، عکس مناسب لاتاری را نیز آپلود کنید.

  5. در صفحات بعدی از ثبت نام لاتاری، می‌بایست اطلاعات فردی فرزندان زیر ۲۱ سال خود را به همراه عکس آن‌ها آپلود کنید.

  6. حالا نوبت آن رسیده که آدرس و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.

  7. در مرحلۀ آخر با پرداخت هزینۀ مربوط به کارگزاری و ثبت نام لاتاری، فرایند ثبت نام شما تکمیل شده و رسید تکمیل ثبت نام به شما ارائه می‌شود.

علاوه‌بر ثبت نام لاتاری آنلاین، می‌توانید به‌صورت حضوری نیز ثبت نام کنید. برای این کار باید فرم ثبت نام حضوری گرین کارت لاتاری را انتخاب کنید تا مشخصات و ساعت مدنظر شما مشخص شود. سپس می‌توانید با پرداخت ودیعه، وقت رزرو کرده و به‌صورت حضوری برای تکمیل مراحل ثبت نام مراجعه کنید.

کلام آخر

در انتها یادآوری یک نکته را الزامی می‌دانیم و آن هم عدم‌قطعیت در برنده شدن لاتاری است. توجه داشته باشید که لاتاری آمریکا تنها یک قرعه‌کشی است که باید در آن برنده شوید. بنابراین ثبت نام در لاتاری به منزله برنده شدن در آن و مهاجرت به آمریکا نیست. حتی برخی از برندگان پس از برنده شدن نیز دچار مشکلاتی شده و امکان مهاجرت را پیدا نمی‌کنند. بااین‌حال این روش نیز تیری است در تاریکی که می‌توانید آن را امتحان کنید. در تمام طول مسیر، مجموعۀ کارت سبز همراه شما خواهد بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا