گوناگون

برای جدا سازی یارانه این سامانه بروید

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس، گفت: مهلت برای ثبت هر نوع اعتراض به دهک بندی یارانه‌ها توسط اهالی فارس در سامانه مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه ها به آدرس hemayat.mcls.gov.ir و جاماندگان از یارانه در سامانه my.gov.ir همچنان وجود دارد.

وحید خداپرست یکشنبه در گفت و گو با ایرنا،با اشاره به مزایای طرح عادلانه سازی یارانه ها به سوالات مردمی و جاماندگان از آن پاسخ داد و با توضیح اجرای برنامه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و شرایط پرداخت آن افزود: اعتراضات و درخواست‌های ثبت شده در سامانه‌های مربوطه در حال بررسی است.
وی ادامه داد: افرادی که تا نوبت ۱۳۴ یارانه مبلغ  ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی را دریافت کرده و بعد از اجرای طرح مردمی سازی عادلانه کردن یارانه ها ، یارانه نوبت ۱۳۵ آنها در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ واریز نشده در صورت لزوم می‌توانند اعتراض خود را نسبت به دهک قرار گرفته در آن با مراجعه به سامانه مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه ها به آدرس hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.
خداپرست تاکید کرد: براساس نظر قانون‌گذار پرداخت یارانه به حساب سرپرستان خانوار خواهد بود و متقاضیانی با ۳۴ سال سن تمام به بالا می‌توانند جهت ثبت درخواست جداسازی یارانه با ادله کافی به سامانه my.gov.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.
وی به جداسازی یارانه خانوار بدسرپرست نیز اشاره کرد و گفت: افراد خانواده بد سرپرست نیز برای جداسازی یارانه باید با ادله قانونی و یا حکم دادگاه به مرکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند.
وی اظهار داشت: افرادی که از اردیبهشت سال ۱۳۹۳ به بعد یارانه دریافت نکرده اند و به عنوان جامانده تلقی می شوند و یا از ابتدا متقاضی استفاده از یارانه نبوده اند نیز می‌توانند در سامانه my.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی با بیان اینکه همراه داشتن شماره شبا و شماره حساب بانکی ، کد پستی ، کارت ملی و خط تلفن همراه بنام فرد متقاضی الزامی است،گفت: دفاتر پلیس + ۱۰ و دفاتر پیشخوان خدمات دولت به ترتیب مراکز ثبت نام افراد جامانده و معترضان به دهک بندی صورت گرفته ، تعیین شده است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس بیان کرد: افرادی که یارانه آنها در سالهای قبل از ۹۷ قطع شده است نیز می‌توانند در سامانه حمایت اعتراض خود را ثبت و همزمان در سامانه my.gov.ir نیز ثبت نام کنند.
وی در ادامه گفت: مزدوجین نیز می‌توانند با ارایه مدارک ازجمله شناسنامه و سند ازدواج به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه و نسبت به جداسازی یارانه خود از سرپرست قبلی اقدام کنند و مهلت جداسازی نیز تا روز ۱۱ هر ماه می‌باشد.
خداپرست با اشاره به این مطلب که برای افراد زیر سن ۱۸ سال که فاقد یارانه می باشند و جامانده تلقی می‌شوند نیز باید منتظر اعلام رسمی سازمان هدفمندی یارانه‌ها باشند،افزود: افرادی که یارانه آنها در نوبت ۱۳۵ واریز شده است و به مبلغ یا دهک آن اعتراض دارند در سامانه حمایت اعتراض خود را ثبت کنند و منتظر پاسخ باشند.
وی گفت: معترضین به دهک بندی علاوه به مراجعه به سامانه hemayat.mcls.gov.ir جهت ثبت اعتراض خود می توانند با تلفن گویای ۰۲۱۶۳۶۹ و یا شماره تماس ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹  در واتساپ تماس بگیرند و از شرایط آگاهی یافته و اطلاعات مورد نیاز بیشتر را کسب کنند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس عنوان کرد: براساس بررسی‌های انجام شده ارایه پاسخ به اعتراضات و درخواست‌های ثبت شده در سامانه‌های مربوطه در حال انجام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا