گوناگون

وداع تلخ با عروس فیروزآبادی که با رسم مرگبار تیراندازی به خانه بخت نرفت

با رضایت خانواده مهوش لقائی ، پیکر وی برای سیر مراحل پزشکی قانونی جهت اهداء اعضا به بیماران نیازمند پیوند از بیمارستان فیروزآباد به شیراز منتقل شد.

به گزارش اول فارس، پیرو رسم غلط تیراندازی در مراسمات محلی سه شنبه شب مورخ ۲۱ تیرماه در یک عروسی‌ در فیروزآباد فارس، شوهر خواهر داماد به قصد شادی با اسلحه شکاری تیر شلیک میکند که به‌دلیل شلوغی و ناتوانی در کنترل اسلحه، تیر به عروس و دو فرد دیگر اصابت میکند. که در اثر این شلیک عروس به کما رفته و دو نفر دیگر مصدوم میشوند.

علی رغم تلاش‌های کادر درمان بیمارستان قائم(عج) فیروزآباد برای نجات جان عروس  “مهوش لقائی “ ، بعد از گذشت ۲روز مرگ مغزی وی توسط تیم پزشکی تایید گردید و در نهایت با اخذ رضایت از خانواده بزرگوارش و کارت اهداء عضو نامبرده، شامگاه ۲۴ تیرماه مصادف با شب میلاد امام هادی(ع) پیکر مهوش لقائی ۲۰ ساله برای سیر مراحل پزشکی قانونی جهت اهداء اعضا به بیماران نیازمند پیوند از بیمارستان فیروزآباد به شیراز منتقل گردید.

اقدام والا و تحسین برانگیز خانواده متوفی در اجازه بر اهدای اعضاء آن مرحوم به چند بیمار نیازمند پیوند،‌ نشان از روح بزرگ و نوع دوستی دارد و الگویی برای ترویج فرهنگ اهداء عضو در جامعه می باشد. تسلیم در برابر تقدیر الهی و رضایت بر این عمل انسانی، علاوه بر اجر معنوی و رضایت خداوند متعال سبب استمرار حیات در وجود افراد دیگر خواهد بود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا