تفریح

صفر تا صد زیباترین دختر ایرانی در ملکه دختر زمین!

مهرو احمدی کبیر، مدل و چهره اینستاگرامی اهل ایران است.

او دانشجوی رشته داروسازی در دانشگاهی در ترکیه است که در نوامبر ۲۰۲۲ در مسابققات ملکه زیبایی دختر زمین ۲۰۲۲ در فیلیپین شرکت کرد.

خانم مهرو احمدی کبیر یکی از مدل های ایرانی در اینستاگرام است که به عنوان اینفلوئنسر در ایران مشغول به فعالیت است. او علاوه بر فعالست های مجازی در اینستاگرام، در تحصیل نیز موفق بوده و در حال حاضر در رشته داروسازی تحصیل میکند.

اگر چه مهرو احمدی کبیر سال ها در اینستاگرام و صفحه شخصی خود به صورت مجازی در حیطه مدلینگ فعالیت داشت، اما شهرت چندانی ندارد و نام او پس از شرکت در مسابقه ملکه زیبایی دختر زمین در فیلیپن در سال ۲۰۲۲ بر سر زیان ها افتاد. وی پس از ورود به فیلیپین نیز گفت که خوشحال است در مسابقه «دختر زمین» شرکت می کند.

این مسابقه هر سال برای بالا بردن آگاهی و حمایت از محیط زیست برگزار می‌شود. مهرو احمدی که دانشجوی رشته داروسازی در ترکیه است او یک مدل، اینفلوئنسر و همچنین فعال حقوق زنان است.

خانم مهرو احمدی فعالیت زیادی در صفحات مجازی و پیج شخصی اش به نشانی Mahrou Ahmadi در اینستاگرام دارد. او اخیرا در پستی گفته: «زندگی کردن روی زمین در کنار تمام زیبایی‌هایش، نیاز به مراقبت دارد. چیزی که این روزها بیشتر از همیشه در معرض خطر است زندگی انسان‌ها و حیوانات در کره زمین است. اخبار و حوادث ناخوشایند طبیعی و انسانی نشان می‌دهد عواملی وجود دارند که ممکن است در آینده باعث نابودی و یا تغییر در شرایط اقلیمی و از بین رفتن حیات در کره زمین شوند. بعضی از این عوامل که زاییده دست بشر است تا گذشته‌های ‌خیلی نزدیک اهمیت چندانی نداشت ولی امروزه نمی‌توان از آنها چشم پوشی کرد چرا که بقای حیات انسان و حیوانات را تهدید می‌کند. پس برای محافظت از کره زمین ابتدا باید دقیقاً بدانیم که چگونه به آن آسیب می‌رسانیم و عوامل تهدید کننده آن را بشناسیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا