جهان بینگزارش آگهی

سواحل زیبای یونان (مکان های دیدنی ساحلی یونان)

یونان یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که به دلیل طبیعت بی بدیع و جاذبه های تاریخی و تفریحی مختلفی که دارد، همه ساله پذیرای گردشگران زیادی از سراسر جهان است.

در هر گوشه از این کشور، زیبایی های طبیعی مختلفی به چشم می خورد که توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند. به همین دلیل است که خیلی از افراد این کشور را یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مسافرت می دانند.

در این میان، سواحل زیبای یونان هم باعث شده محبوبیت این کشور بین گردشگران چندین برابر شود. در کشور یونان سواحل بکری وجود دارد که هر کدام از آن ها به تنهایی می توانند بهترین منظره و چشم انداز برای بازدید گردشگران باشند. ما در این مطلب تصمیم داریم برخی از این سواحل را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد سفر به یونان را داشتید، از بازدید از آن ها غافل نشوید. همراه ما باشید!

ساحل ناواجیو

ناواجیو در جزیره واقع شده و از آن جایی که به عنوان یکی از زیباترین سواحل در تمام دنیا به شمار می رود، می تواند بهترین مکان برای عاشقان ساحل و دریا باشد. این ساحل که با صخره های عمودی مرتفع ساخته شده، دارای آب های نیلگون و شن و ماسه های خالص و بی نقص است. در این ساحل می توانید لاشه ای از یک کشتی قدیمی را ببینید که باعث جذابیت بیشتر آن می شود.

ساحل وویدوکیلیا

ساحل وویدوکیلیا یکی از سواحل زیبای یونان است که با ظاهر خاص و جالب خود به مکانی بی نظیر برای گردشگری و عکس گرفتن تبدیل شده است. این ساحل را با نام مستعار ساحل امگا هم می شناسند؛ زیرا ظاهر آن شبیه به Ω است. افسانه ها می گویند این ساحل همان جایی است که تلماکوس نزد پادشاه پیر خردمند نستور آمد تا درباره محل اختفای پدر گمشده اش، اودیسه، پادشاه ایتاکا بپرسد.

ساحل اِگرمنی یونان

یکی دیگر از بهترین مکان های دیدنی یونان، ساحل زیبای اگرمنی است. این ساحل بی نظیر در جزیره لفکادا یونان قرار دارد و با چشم انداز فوق العاده ای که دارد، همواره یکی از مقاصد محبوب در میان گردشگران به شمار می رود. دور تا دور این ساحل را صخره های ناهموار در بر گرفته که باعث افزایش جذابیت آن شده است.

ساحل ساراکینیکو

این ساحل بی نظیر که در جزیره میلوس قرار دارد، در همان نگاه اول می تواند چشم بینندگان را به خود خیره کرده و تمام بازدیدکنندگان را تحت تاثیر زیبایی بی مثال خود قرار خواهد داد. چیزی که بیشتر از همه در ساحل ساراکینیکو جلب توجه می کند، وجود صخره های آهکی است. این صخره ها شب های تابستان زیر تابش نور ماه بسیار تماشایی هستند و منظره ای آرامش بخش می سازند.

اکثر افرادی که عاشق آفتاب گرفتن در ساحل و برنزه شدن پوستشان هستند، به سمت این ساحل می روند.

ساحل سیموس

سیسموس یکی از زیباترین و برترین سواحل یونان به حساب می آید و در سواحل جنوبی جزیره پلوپونز قرار دارد. با وجود اینکه  ساحل سیسموس زیبا وسعت چندان زیادی نداشته، اما سالانه هزاران نفر به عنوان توریست و گردشگر به آن سفر می کنند. این ساحل که طبیعتی مانند سواحل کارائیب دارد، بهشتی کوچک با آب های شیشه و شفاف و شن های سفید و نرم است. ساحل سیسموس به دو بخش میکروس سیموس و مگالوس سیسموس تقسیم شده و هر دوی بخش آن بر روی دریا قرار دارند.

ساحل آلیکس

این ساحل نیز در بسیاری از کشور های دیگر به عنوان یکی از سواحل زیبای یونان نام برده می شود. شکی نیست که شبه جزیره هاکی دیکی مجموعه وسیعی از ساحل های فوق العاده را در خود جای داده، اما ساحل آلیکس یکی از سواحل بسیار زیبا و منحصر به فرد است که در جزیره آمولیانی واقع شده است. جزیره آلیکس شبیه به ماه می ماند و در دو طرف آن به وسیله فضای سبز و آب های آبی فیروزه ای محصور شده و این ویژگی ها آن را خاص و لذت بخش می کند. شن های داغ این ساحل و غروب زیبای آن می تواند هر انسانی را به خود جذب کند.

ساحل سیشل

سیشل یکی از سواحل جزیره فوق العاده ایکاریا به حساب می آید. این ساحل یک خلیج با صخره های دیدنی و البته کم وسعت است که احساس بی نظیری را به بیننده القا می کند. برای سفر به این جزیره باید از جاده اصلی منحرف شده و از طریق جاده های باریک به آن برسید. جاده ساحل سیشل دارای طبیعتی بسیار خاص و جذاب است. بدین صورت در طول راه و قبل از رسید به این ساحل، می توانید از مناظر زیبا و بکر لذت ببرید.

ساحل ووتومی

ووتومی نیز یکی دیگر از سواحل زیبای یونان بوده و در جزیره آنتیپاکسوس واقع شده است. وقتی وارد این ساحا وتوومی می شوید، احساس می کنید که وارد یک بهشت واقعی استوایی پا نهاده اید. آب های زلال، فضای انبوه سرسبز و شن های گرم و سفید از ویژگی های بارز این جزیره به حساب می آید.

ساحل میرتوس

یکی دیگر از سواحل زیبای یونان میرتوس نام دارد که جزو یکی از سواحل بسیار محبوب و توریستی این کشور است. این ساحل باشکوه و حیرت انگیز در کفالونیا واقع شده و شما با کمی پیاده روی و پایین آمدن از صخره های جنوب غربی کفالونیا به جزیره به آن می رسید. ساحل میرتوس یکی از ساحل های مشهور و جالب بوده و در بسیاری از مجله های گرشگری دنیا از آن نام می برند؛ چراکه این ساحل محل برخورد آب های شفاف و زلال است و طبیعت چشم گیری دارد.

یکی از جذاب ترین و البته پرطرفداری ترین کارهایی که در این ساحل انجام می شود، عکاسی از طول مسیر در حین نزدیک شدن به ساحل است. مناظری که در طول راه می بینید واقعا نفس گیر و حتی گاهی غیر قابل باور هستند.

ساحل واتاکی

ساحل جذاب دیگری که در یونان واقع شده ساحل واتاکی نام دارد. واتاکی یک ساحل طویل و باریک است و با وجود یک کشتی شکسته در وسط آن، بسیاری برای عکاسی به این ساحل سفر می کنند. باتوجه به زیبایی خیره کننده ای که این ساحل دارد، سالانه توریست ها و گردشگران زیادی به آنجا می روند. باتوجه به کم عمق بودن آب های این سواحل، حتا کودکان می توانند در آب های آن به بازی بپردازند. از همین رو یک مکان بسیار مناسب برای عکاسی و بازی کودکان به حساب می آید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم برخی از زیباترین سواحل یونان را به شما عزیزان معرفی کنیم. از آن جایی که یونان یکی از ارزانترین کشورهای اروپایی برای سفر به شمار می رود، پیشنهاد می کنیم اگر قصد گردشگری و بازدید از یک کشور زیبا در اروپا را دارید، این کشور را انتخاب نمایید. بدون شک سواحل زیبای یونان و دیگر جاذبه های گردشگری آن شما را شگفت زده خواهد کرد.

جهت اطلاع از قیمت تور سانتورینی می توانید به وب سایت های گردشگری معتبر نهال گشت، علی بابا و آیشم مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا