اخبارگزارش آگهی

سه پیشنهاد جذاب از فیلیمو

فصل دوم سریال دندون شیرین (Sweet Tooth) در فیلیمو


فصل اول سریال دندون شیرین در سال 2021 پخش شد و از همان زمان طرفداران زیادی دست و پا کرد. حالا با خبر خوش پخش فصل دوم سریال دندون شیرین، طرفداران این سریال فانتزی و ماجراجویی سر از پا نمی شناسند!

سریال Sweet Tooth ، یک مجموعه درام فانتزی پسا آخرالزمانی است که بر اساس مجموعه کتاب های مصوری به همین نام و نوشته جف لمیر ساخته شده است. این سریال که توسط جیم میکل ساخته شد، ابتدا در ژوئن 2021 در نتفلیکس به نمایش درآمد و به دلیل داستان سرایی منحصر به فرد، جلوه های بصری خیره  کننده و اجرای بینظیرش مورد تحسین منتقدان و البته تماشاگران قرار گرفت. به مناسبت پخش فصل 2 سریال دندون شیرین از پلتفرم فیلیمو، این مطلب را به معرفی این سریال و مروری بر آنچه که در فصل دوم آن رخ می دهد؛ اختصاص می دهیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا ببینیم پسر بچه گوزنی این بار چه ماجراهایی را از سر می گذراند!

فصل دوم سریال دندون شیرین، داستان دورگه های جسور رسید!

ترکیب فانتزی و ماجراجویی همان فرمولی است که یک سریال یا فیلم را مهیج و جذاب می کند. سریال دندون شیرین هم از این فرمول استفاده کرده و فصل دوم خود را مهمان خانه های بینندگان و طرفدارانش کرده است. دراین فصل گاس، پسر بچه آهویی داستان، در چنگال اسارت ژنرال ابوت مورد آزمایش قرار می گیرد. اگر مشتاق دیدن ماجراجویی های گاس در فصل دوم دندون شیرین هستید، می توانید این سریال جدید و جذاب را از فیلیمو تماشا کنید.

فصل هشتم سریال از مردگان متحرک بترسید(Fear the Walking Dead)  در فیلیمو

پایان سریال از مردگان متحرک بترسید بالاخره فرا رسید، هر چند که پایانی تلخ و شیرین داشت. فصل هشتم سریال از مردگان متحرک بترسید پخش شده و توانسته طرفداران این سریال را راضی کند؛ برخلاف دو فصل گذشته این سریال که از نظر کیفیت بالا و پایین بود.

این سریال که توسط رابرت کرکمن و دیو اریکسون ساخته شده است، روز های اولیه آخرالزمان زامبی‌ها را به تصویر می کشد و گروهی از بازماندگان را دنبال می ‌کند که خطرات دنیایی که توسط ارواح تسخیر شده را دنبال می ‌کنند. اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص سریال واکینگ دد هستید یا به دنبال یک سریال مهیج با ژانر زامبی می گردید، به این مطلب خوش آمدید. در این مطلب می خواهیم به مناسبت پخش فصل هشتم سریال Fear the Walking Dead، این سریال را به شما معرفی کنیم و با هم خلاصه داستان آن را بخوانیم. پس جایی نروید، چون ترس و وحشت همینجاست!

فصل هشتم سریال از مردگان متحرک بترسید و بسته شدن پرونده زامبی ها

امسال فصل هشتم سریال از مردگان متحرک بترسید دوباره به خانه برگشته است. این فصل که فصل آخر این سریال محبوب و طولانی است، پرونده زامبی ها را برای همیشه می بندد. این سریال با ژانر درام و وحشت را رابرت کرکمن و دیوید سندر ساخته اند. داستان اقتباسی حیرت انگیز از کمیکی به نام مردگان متحرک نوشته خود رابرت کرکمن است و این یکی از صدها دلیلی است که سریال Fear the Walking Dead را به یکی از بهترین سریال ها در ژانر زامبی تبدیل کرده است. شما نیز می توانید فصل 1 تا 8 سریال مردگان متحرک را از فیلیمو تماشا و از هیجان و کشتار زامبی ها لذت ببرید!

تماشای فصل دوم سریال جذاب From

اگر اهل تماشای سریال هستید، حتما می‌دانید که یکی از سخت‌ترین موضوعات برای تولید سریال ژانر وحشت است. راضی کردن مخاطب حتی در فیلم‌های این ژانر نیز کار دشواری است. چه برسد به یک سریال که باید در طول چند قسمت حس و حال هیجان و ترس را به مخاطب منتقل کند. یکی از موفق‌ترین سریال‌های ژانر وحشت در سال‌های اخیر در سطح دنیا بدون تردید سریال From است. خبر خوب برای طرفداران سریال “از سوی” این است که فصل دوم آن نیز در سال 2023 رونمایی شده تا بار دیگر هیجان را به خانه‌های شما بیاورد. در ادامه با ما همراه باشید تا کمی درباره حال و هوای فصل دوم سریال جذاب From بحث کنیم.

تعبیری درباره نام سریال From عنوان شد که شنیدن آن خالی از لطف نیست. در سالیان اخیر آنقدر فیلم و برنامه تلویزیونی ساخته شده است که تقریبا اسامی و افعال برای استفاده به عنوان نام فیلم تمام شده‌اند. حالا نوبت به حروف اضافه رسیده است که خودنمایی کنند. اگر تجربه خوبی از تماشای فصل نخست سریال “از سوی” دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ وجه فصل دوم این سریال مهیج را از دست ندهید. البته فراموش نکنید که باید خودتان را برای ترس و وحشت در بالاترین سطح از همان ابتدای کار آماده کنید. شاید تماشای فصل دوم سریال From راه‌حل‌های مناسبی برای مقابله با هیولاها پیش روی شما بگذارد!

نویسنده : مجید عباس نژاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا