غذاگردیگزارش آگهی

غذای کترینگ چیست؟

اگر شماهم از پذیرایی دقیق و منظم یک مراسم خاص لذت می برید ،خوب است بدانید که این مدیریت درست و اصولی برای پذیرایی همان چیزی است که از آن به عنوان صنعت کترینگ نام برده می شود.

کترینگ در واقع یک کلمه انگلیسی به معنای تهیه و تدارک و توزیع غذا و‌نوشیدنی در یک محل و سرو آن در مکان دیگری برای پذیرایی است که بیشتر مواقع شمار وعده های غذایی زیادی برای شمار زیادی از افراد است .

به معنای ساده تر غذاهایی که مزین به دورچین های متنوعی هستند و بسته به نوع غذا همراه با ترشی ،سالاد ،ماست و زیتون و یک نوشیدنی در بسته بندی مخصوص آماده می شوند و برای مشتری ارسال می شود ،محصولات کترینگ هستند، عذای بیرون بر.

جالب است بدانید که فعالیت در این صنعت به بخش های گوناگونی  نظیر کترینگ هواپیمایی،کترینگ بیمارستانی، کترینگ هتلی و رستورانی تقسیم می شود.

به طور مثال کترینگ کافه رستوران نویان مهرشهر از کترینگ های رستورانی است .در کترینگ نویان مهرشهر تنوع غذایی بسیار زیاد است .از انواع چلو ها،خورش ها،کباب ها و غذاهای سنتی مانند آبگوشت و آش با میزان ادویه و چاشنی متفاوت در کترینک نویان مهرشهر استفاده می شود .

یکی از نکات مهم و اصلی غذای کترینگ نویان مهرشهر ،بیرون بر بودن آن است .

بهترین و مناسب ترین روش برای کسانی که فرصت کافی برای نشستن در کافه یا رستوران را ندارند و یا به هر دلیلی نمی توانند غذای خانگی درست کنند ،غذای بیرون بر است.با این امکانات فرد می تواند در بسته بندی های شیک به همراه دسر و پیش غذا  غدای مورد نیازش را دریافت کند.کترینگ نویان مهرشهر ،انواع غذاهای بیرون بر با بهترین کیفیت  و کاملا اقتصادی برای شما عزیزان آماده می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا