جهان بینگزارش آگهی

معرفی بهترین هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

آنکارا را می‌توان یکی از شهرهای جذاب ترکیه معرفی کرد. شهری که عنوان مهمی همچون «پایتخت سیاسی ترکیه» را از آن خود نموده است. یکی از نقاط عطف این شهر، برخورداری از انواع سفارت متعلق به کشورهای متعدد دنیاست.

یکی از اموری که از طریق سفارت صورت می‌گیرد، اخذ ویزاست. بنابراین اگر کسی بخواهد ویزای آمریکا را دریافت نماید، یک راه خواهد داشت و آن، مراجعه به سفارت آمریکا‌ست. آنکارا با برخورداری از سفارت این کشور، امکان دریافت سریع ویزای آمریکا برای همه از جمله ایرانی‌ها را فراهم آورده است. با توجه به عدم وجود سفارت آمریکا در داخل ایران، هم‌وطنانی که قصد اخذ ویزای این کشور را دارند؛ می‌توانند به یکی از کشورهای نزدیک ایران مثل ترکیه سفر کرده و به این کار، اقدام ورزند. این افراد در طول مدت حضور خود می‌توانند در هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا اقامت نموده و سفر راحتی را تجربه کنند.

در ادامه قصد داریم تا به معرفی این هتل‌ها پرداخته و از این طریق، گردشگران ایرانی را برای یافتن هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا راهنمایی نماییم. جهت رزو سریع و آسان این هتل‌ها، سایت بوکینگ، همراه شما خواهد بود.

هتل های 5 ستاره نزدیک سفارت آمریکا

هتل هیلتون:

هتل هیلتون آنکارا دارای شعبات مختلف در کل دنیاست. این هتل لوکس و مجلل، یک اقامت دل‌نشین را برای مسافران رقم زده است. هتل هیلتون نه تنها امکانات رفاهی مطلوبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد؛ بلکه با برخورداری از یک موقعیت مکانی عالی و قرار‌گیری در یک نقطه ساکت و امن، به حد کمال رسیده است. با سکونت در این هتل، تنها 10 دقیقه از سفارت آمریکا فاصله خواهید داشت.

چند نمونه از امکانات برجسته آن:

پذیرش 24‌ ساعته، مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سالن زیبایی، آرایشگاه، حمام لوکس، باربیکیو، تراس و …

هتل اکسیدنتال:

یکی دیگر از هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا که محبوبیت بسیاری یافته؛ هتل اکسیدنتال است. این هتل لوکس علاوه بر امکانات رفاهی کامل، محیط شاد و پویایی را تداعی می‌سازد. همچنین این مجموعه اقامتی را می‌توان از موقعیت مکانی مناسب برخوردار دانست. علاوه بر سفارت آمریکا، مراکز خرید اوتلت و کاروم به آن نزدیک می‌باشند.

امکانات:

پذیرش شبانه‌روزی، باغ، تراس، سالن کنفرانس، رنت اتومبیل، وای فای، 2 رستوران با سرو انواع غذاهای خارجی، استخر، اسپا، سونا و …

معرفی بهترین هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

هتل اکسیدنتال، از هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

هتل گرند مرکور:

از دیگر هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا می‌توان هتل گرند مرکور را نام برد. این هتل دارای فضایی زیبا و مجلل می‌باشد. فضایی که اقامتی متفاوت و رضایت‌بخش را برای مهمانان به ارمغان آورده و لحظات خوشی را برای آن‌ها رقم می‌زند. این هتل نه تنها فاصله اندکی با سفارت آمریکا دارد؛ بلکه به مراکز خرید اوتلت، جاذبه‌های دیدنی آنکارا نظیر موزه تمدن‌های آناتولی، میدان کیزیلای و آنیت کبیر نزدیک بوده و فرصتی برای گشت‌و‌گذار و تفریح را به وجود آورده است.

امکانات:

دارای تعداد اتاق‌های بسیار (بالغ بر 250 عدد)، 2 رستوران، سالن زیبایی، محل اختصاصی برای بازی کودکان، تراس، خدمات لاندری، پذیرش شبانه‌روزی، ماساژ، اسپا و بدنسازی، صبحانه‌ای لذیذ و متنوع و …

هتل شرایتون:

هتل شرایتون آنکارا به محبوبیت و شهرت بالایی دست یافته است. این هتل که به سفارت آمریکا نزدیک است؛ اقامتی به یاد‌ماندنی را برای مهمانان به ارمغان می آورد. هتل شرایتون، یک فضای مجلل و آرام را به تصویر کشیده و تداعی‌گر احساسات مثبت در مهمانان خواهد بود. این هتل علاوه بر فاصله کمی که از سفارت آمریکا دارد؛ با سایر نقاط دیدنی آنکارا نیز فاصله چندانی ندارد. مرکز خرید آرمادا، مسجد کوجاتچه، مرکز همایش آنکارا و میدان کیزیلای، از مناطق نزدیک به این هتل به شمار می‌آیند. لذا هر زمان که بخواهید، می‌توانید به این نقاط دیدنی رفته و لحظاتی را به سیاحت بگذرانید.

معرفی بهترین هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

هتل شرایتون، از هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

امکانات:

آسانسور، کارکنان مسلط به چند زبان، پذیرش 24 ساعته، کافه و رستوران، اتاق بخار و سونا، سالن ایروبیک و پیلاتس، ماساژ و فروشگاه.

هتل های 4 ستاره نزدیک سفارت آمریکا

هتل یو کی:

هتل یو کی را می‌توان از هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا معرفی کرد. در سال 2021، بازسازی‌هایی روی این هتل صورت گرفته و منجر به بهبود وضعیت ظاهری آن شده است. اگر به دنبال یک هتل مقرون‌به‌صرفه هستید؛ این مجموعه، انتخابی مناسب برای‌تان خواهد بود. هتل یو کی با ارائه خدمات متنوع و مناسب و همچنین ایجاد یک فضای تمیز و مورد‌پسند توانسته نظر مثبت کاربران را جلب نماید.

اتاق‌های این هتل به صورت روزانه نظافت شده و فضایی بهداشتی و شیک را به تصویر می‌کشند. لازم است بدانید هتل یو کی علاوه بر سفارت آمریکا، به این نقاط نیز دسترسی نزدیکی دارد: قصر یخی، مرکز خرید اوتلت، مسجد کوجاتچه، غرفه صورتی و مرکز فرهنگی نظام حکمت.

امکانات:

فضای اختصاصی کار، سرو صبحانه به صورت رایگان در بوفه، حمل‌و‌نقل فرودگاهی، 3 رستوران با سرو غذاهای لذیذ و بی‌نظیر، بیلیارد و تنیس، مینی‌بار و وای‌فای.

هتل الیت پالاس:

هتل الیت پالاس را نه تنها می‌توان از هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا به شمار آورد؛ بلکه می‌توان آن را یکی از هتل‌های اقتصادی و مناسب محسوب نمود. این هتل فقط 6 دقیقه تا سفارت آمریکا فاصله داشته و به سایر نقاط گردشگری آنکارا نزدیک است. بنابراین با انتخاب آن، هم امکان مراجعه سریع به سفارت آمریکا را پیدا کرده و هم امکان رفتن به مکان‌های دیدنی این شهر را خواهید یافت. هتل الیت پالاس، امکانات مطلوبی را در اختیار مهمانان قرار داده و مقدمات یک اقامت شیرین را فراهم نموده است.

امکانات:

اتاق‌های مجهز به خدمات کامل و سیستم تهویه مطبوع، حمام خصوصی، سرو صبحانه در اتاق، خشک‌شویی، اتاق خانواده، تاکسی سرویس، رستوران و کافه.

هتل کاهیا:

هتل کاهیا توانسته در بین کاربران به عنوان یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره شناخته شود. این هتل از امکانات بی‌نظیری برخوردار بوده و لحظاتی آرام و بی‌دغدغه را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. با انتخاب هتل کاهیا، یک اقامت مقرون‌به‌صرفه و لذت‌بخش را تجربه خواهید کرد. این هتل فقط به سفارت آمریکا نزدیک نیست؛ بلکه به این نقاط نزدیک بوده و لحظاتی فرح‌بخش را برای گردشگران فراهم آورده است: کاخ یخی، منطقه تاریخی هام اومونو، خانه اپرا، استادیوم 19 ماییس و موزه هنر.

امکانات:

خدمات تور و بلیط، پذیرش شبانه‌روزی، انبار چمدان، اتاق‌های طلایی و نقره‌ای، خدمات لاندری، رستوران و کافه و …

هتل بست:

در اشاره به یکی دیگر از هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا می‌توان هتل بست را نام برد. این هتل، تنها 3 دقیقه با سفارت فاصله داشته و به سایر مکان‌های دیدنی آنکارا نیز نزدیک است. برای مثال می‌توان مرکز خرید کاروم را نام برد که در فاصله دو دقیقه‌ای این هتل قرار گرفته و فرصتی برای خرید و لذت را به وجود آورده است.

این هتل با برخورداری از موقعیت جغرافیایی مناسب و ارائه خدمات و امکانات متمایز توانسته به عنوان یک هتل 4 ستاره مناسب شناخته شود. بنابراین با اقامت در آن، احساسی جز رضایت نخواهید داشت.

امکانات:

رستوران با کیفیت همراه با متنوع‌ترین غذاها، اتاق‌های دارای بالکن و ویو بی‌نظیر، حمام مجهز به لوازم آرایشی و بهداشتی مهم، مراکز تناسب اندام، اتاق سیگار ممنوع، فامیلی‌روم، شاتل، پارکینگ و ارائه سرویس در اتاق.

هتل دمورا:

هتل دمورا اگرچه یک هتل 4 ستاره است، اما از لحاظ امکانات، چیزی از هتل‌های 5 ستاره، کم ندارد. این مجموعه که در لیست هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا قرار گرفته، اتاق‌هایی زیبا و تمیز را داراست. همچنین این مجموعه، یک هتل لوکس و تمام عیار را به تصویر می‌کشد که مورد تایید مخاطبان قرار گرفته است. یکی از بزرگ‌ترین امتیازات آن، فاصله کم تا مراکز اداری و تجاری مهم آنکاراست.

این مجموعه، خدمات رفاهی متنوعی را به مهمانان ارائه داده و به اصل کیفیت، بی‌توجه نبوده است. در نهایت می‌توان از نزدیکی این هتل به مجلس ملی ترکیه، میدان کیزیلای و کافه و رستوران‌های معروف آنکارا سخن گفت.

امکانات:

رستوران، سرو صبحانه در بوفه، لوازم بهداشتی و حوله حمام، سیستم تهویه مطبوع و اتاق‌هایی با پنجره‌های بزرگ و امکانات کامل.

معرفی بهترین هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

هتل دمورا، هتل 4 ستاره نزدیک به سفارت آمریکا در آنکارا

هتل 3 ستاره نزدیک سفارت آمریکا:

هتل ریکارتز 2017:

از هتل‌های 3 ستاره آنکارا که به سفارت آمریکا بسیار نزدیک است؛ می‌توان هتل ریکارتز 2017 را نام برد. این مجموعه اقامتی به دلیل تعداد ستاره‌های کمتر، قیمت ارزان‌تری داشته و برای کسانی که به دنبال یک هتل اقتصادی‌اند؛ مناسب به نظر می‌رسد. این هتل، امکانات رفاهی قابل قبولی را به مهمانان ارائه داده و فضایی مناسب را برای آن‌ها ایجاد نموده است. فضایی آکنده از حس خوب آرامش، بهداشت و تمیزی. لذا با اقامت در این هتل، احساسات مطلوبی را تجربه خواهید کرد.

امکانات:

آسانسور، رستوران و کافه، پذیرش شبانه‌روزی، وای‌فای رایگان، صبحانه بوفه بدون پرداخت هزینه، روم سرویس و صندوق امانات.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا