گزارش آگهی

ربات ارسال پیام انبوه در تلگرام رایگان

اگر می‌خواهید به جمع عظیمی از افراد به صورت رایگان دسترسی داشته باشید، ارسال پیام از طریق تلگرام یکی از روش‌هایی است که می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

شما می‌توانید پیام خود را به صورت انبوه برای گروه‌های مختلف ارسال کنید. یک روش، ارسال پیام در گروه‌های پر جمعیت است؛ اما این روش اصولا مورد توجه قرار نمی‌گیرد چرا که گروه‌های پر جمعیت، مطالب زیادی هم دارند و مطالب به سرعت نادیده گرفته می‌شوند.

 

روش دیگر استفاده از ربات‌های مختلف ارسال پیام در تلگرام است که در دسترس شما قرار می‌گیرد؛ یکی از دلایلی که ممکن است محرک شما برای استفاده از این ربات‌ها و ارسال پیام در تلگرام باشد، قیمت پنل اس ام اس انبوه است. البته که استفاده از سامانه پیامکی امکاناتی در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌تواند در اجرای تبلیغات‌تان تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. اما در ادامه بعضی از این ربات‌های ارسال پیام در تلگرام را به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد تا آشنایی ابتدایی صورت گیرد.

آیا امکان ارسال پیام انبوه در تلگرام وجود دارد؟

ارسال پیام انبوه در تلگرام توسط خود تلگرام تقریبا غیر ممکن است؛ برای ارسال پیام در تعداد انبوه باید از دیگر برنامه‌ها یا بات‌های ارسال پیام انبوه در تلگرام استفاده کنید.

مزایای تبلیغ در تلگرام

ربات ارسال پیام انبوه در تلگرام رایگان

  • محدودیت کاراکتر چندانی وجود ندارد؛ یعنی شما می‌توانید به میزان دلخواه، متن را طولانی یا کوتاه تهیه کنید.
  • اگر گوشی خاموش باشد یا در حالت عدم دسترسی به اینترنت باشد، در زمان روشن شدن گوشی یا وصل شدن به اینترنت، ارسال انجام می‌شود.
  • مخاطبان زیادی از تلگرام استفاده می‌کنند و پیام شما را خواهند دید.
  • تلگرام قابلیت استفاده از ایموجی، عکس و ویدئو یا هر نوع فایل دیگری را هم دارد.

ربات اینباکسینو برای ارسال پیام در تلگرام

ارسال پیام در تلگرام برای برخی کسب و کارها ممکن است بسیار لازم و ضروری باشد؛ برای مثال برای سازمان‌ها، کسب‌وکارها یا جوامعی که نیاز به انتشار برخی اطلاعیه‌ها، تبلیغات، دعوت‌نامه، خبر و هر رویداد مهمی دارند، مفید خواهد بود. ارسال پیام گروهی در تلگرام برای سازمان‌ها یا کسب و کارها می‌تواند ارتباطی یکپارچه را رقم بزند.

  • این نرم‌افزار روی ویندوز شما نصب می‌شود و به راحتی می‌توانید با آن ارسال انبوه خود را در تلگرام انجام دهید. این روش ارسال پیام به شما امکان می‌دهد مشتریان جدید برای خود جذب کنید و خودتان را به افراد یادآوری کنید.
  • در استفاده از این ربات، نیازی نیست که شماره‌ها را در تلفن ذخیره کنید؛ فقط کافی ست آیدی تلگرام افراد را در اختیار این ربات قرار دهید تا پیام مورد نظر شما را به صورت خودکار در چت خصوصی آیدی‌های ذخیره شده ارسال کند. در این شکل ارسال، شما نیازی به تهیه کردن بانک شماره افراد ندارید و تنها با ذخیره آیدی افرادی که در یک یا چند گروه تلگرامی هستند، می‌توانید تبلیغات خود را به آن‌ها ارسال کنید بدون اینکه شماره‌ای از این افراد داشته باشید.
  • این ربات که برای ارسال پیام در تلگرام کاربرد دارد، به صورت هوشمند، شماره‌هایی که تلگرام ندارند را جدا می‌کند که پیام‌هایتان بیهوده ارسال نشود و بازاریابی شما هدفمند باشد.
  • این ربات به مدت 48 ساعت به صورت آزمایشی و رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با فضای کلی آن آشنا شوید.

نرم افزار اینی باتس برای ارسال پیام در تلگرام

شما با کمک این نرم‌افزار می‌توانید پیام انبوه خود را در تلگرام ارسال کنید. در ادامه برخی از ویژگی‌های مهم این نرم افزار را با هم بررسی خواهیم کرد.

  • مدیریت و مشاوره کمپین: کارشناسان فروش اینی باتس، در بهینه‌سازی کمپین‌تان به شما کمک می‌کنند تا شما به هدف مورد نظرتان برسید. اجرای کمپین شما نیاز به تنظیم ربات‌ها دارد که این کار با راهنمایی مشاوران انجام می‌شود. شما تنها کافی است سفارش خود را ثبت کنید.
  • بیش از چند میلیون آی پی مختلف: ارسال‌های اینی باتس با چند میلیون ای پی از کشورهای مختلف ارسال می‌شود؛ در نتیجه نرخ اسپم تبلیغ بسیار پایین خواهد بود و شما هم هیچ هزینه اضافه‌ای برای آی پی‌ها پرداخت نخواهید کرد.
  • بیش از ۱۰۰۰ اکانت تلگرام: شما لازم نیست هزینه‌ای بابت خط مجازی پرداخت کنید و نگران بن یا اسپم شدن خط‌ها باشید، تبلیغ شما با بیش از ۱۰۰۰ اکانت انجام خواهد شد بنابراین نرخ اسپم پایین خواهد بود.
  • الگوریتم هوشمند ارسال: الگوریتم ارسال اینی باتس بسیار هوشمند است تا از اسپم و بن شدن خط‌ها جلوگیری شود.
  • عدم نیاز به نصب برنامه خاص: استفاده از کنترل پنل و ربات ارسال، فقط در بستر تلگرام و استفاده از آن به عنوان یک ربات تلگرامی است که نیازی هم به نصب هیچ برنامه‌ای ندارد.
  • دسترسی به تمام گزارشات: تمامی کارهایی که کارشناسان برای تبلیغات شما انجام می‌دهند، قابل مشاهده و بررسی است.

سرویس تیوان برای ارسال پیام انبوه در تلگرام

ربات ارسال پیام انبوه در تلگرام رایگان

تیم تیوان به همراه برنامه‌نویسان خود امکان ارسال پیام در تعداد انبوه و بدون محدودیت در تلگرام را فراهم کرده است. به این ترتیب پیام شما در کوتاه‌ترین زمان به هر شکلی که مورد نظر شما است به کاربران نمایش می‌دهد. در ادامه تعدادی از ویژگی‌های این سرویس را مطرح خواهیم کرد:

  • هزینه مقرون به صرفه ارسال تبلیغات در تلگرام
  • قابلیت اضافه کردن فیلم و عکس در ارسال پیام
  • ارسال پیام تبلیغاتی به تلگرام مخاطبین کسب و کار و مشاغل متفاوت
  • ارسال انبوه پیام تبلیغاتی تلگرام به صورت پی وی به افراد مورد نظر در گروه تلگرام شما
  • افزایش فروش با ارسال انبوه پیام در تلگرام که باعث می شود محصولات و خدمات خود را در کمترین زمان به مشتریان خود به صورت خصوصی نمایش دهید.
  • شناسایی مخاطب هدف و مشتری واقعی کسب و کار شما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا