گوناگون

تجاوز گروهی از زنان به مردان یک قهوه خانه در هند

اتفاقی عجیب و هولناک در قهوه خانه، مردان را فراری داد، زنان محل به طرز باورنکردنی ترس و وحشت را به جان مردان انداخته و خبر ساز شدند.

هیچ زنی دوست ندارد همسرش وقت و سرمایه اش را در مسیر خلاف صرف کند و گاهی برخی اماکن مثل قهوه خانه یا حتی باشگاه های خلوت مکانی میشوند درست برای همین صرف هزینه های خانه خراب کن. ولی چنانچه در این بخش میخوانید، زنان هوشیار یک روستا با این مسئله مقابله کرده و بساط نابودگران زندگی مردم را بهم ریختند.

طبق گزارشات، از قرار معلوم مدتی بود که یک قهوه خانه در یکی از روستاهای کارناتاکای هند شروع به کار کرده بود، قهوه خانه ای که به صورت مخفیانه، مشروبات الکلی به مردان روستا فروخته و زندگی شان را رو به افول میکشاند.
مدتی گذشت تا اینکه زنان روستا متوجه این ماجرا شدند. وضعیت زندگی آنها روز بروز بدتر میشد و از طرفی همسرانشان حرف آنها را قبول نمیکردند و حقیقت را نمی پذیرفتند. همفکری و صحبت های زنان روستا بالاخره نتیجه داد و تصمیم گرفتند خودشان وارد عمل شوند.
بالاخره یک روز، درست در ساعتی که اکثر مردان روستا بعد از کار برای استراحت به قهوه خانه رفته بودند، زنان روستا با چوب و چماق هایی که در دست داشتند به قهوه خانه حمله کردند.

هر آنچه بود و نبود را تخریب کرده و چنان وحشتی به جان مردان روستا انداختند که همگی پا به فرار گذاشته و قهوه خانه چی را تنها رها کردند. تعداد زنان و دختران حاضر در این ماجرا، حدود 50 نفر بود و کاری از دست هیچ یک از مردان بر نمی آمد.

تصاویر منتشر شده از این حادثه، نابود شدن کامل تمام وسایل قهوه خانه را به طور کامل نشان میدهد، تصاویری که موج واکنش های مثبت نسبت به اقدام شجاعانه زنان این روستا را بدنبال داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا