اخبارجهان بین

بازگشت هواپیما به فرودگاه به دلیل درگیری مسافر و مهماندار

هواپیمایی از خطوط هوایی «ایرلاین یونایتد» در آمریکا، به دنبال درگیری مسافر پردردسر با یکی از خدمه‌هایش، در میانه راه مجبور به بازگشت شد.

نادیا زکالوند: پرواز شماره ۹۰ خطوط هوایی «ایرلاین یونایتد»، که از فرودگاه بین‌المللی لیبرتی نیوآرک، نیوجرسی به مقصد «تل‌آویو» حرکت می‌کرد پس از درگیری مسافر اسرائیلی آن با خدمه، پس از ۳ ساعت پرواز مجبور به بازگشت به فرودگاه نیوآرک شد.

این مسافر قصد استفاده از سرویس بهداشتی داشت و به دلیل پر بودن آن مجبور به انتظار شد. او موقع انتظار، به‌جای نشستن روی صندلی خود، روی صندلی‌هایی که مخصوص خدمه بود، نشست. مهماندار هواپیما به کار او اعتراض کرد. اما مسافر اهمیتی نداد و وقتی دید که مهماندار به او اصرار می‌کند از روی صندلی بلند شود، بر سر او فریاد زد.

مهماندار به او گفت، اگر از روی صندلی بلند نشود، پرواز را نیمه‌کاره گذاشته و به فرودگاه نیوآرک باز خواهند گشت. اما مسافر گفت که این حرف را باور نمی‌کند. لحظه‌ای بعد، تمام مسافران با تعجب دیدند که هواپیما چرخی زد و به سمت فرودگاه نیوآرک بازگشت.

آنها وقتی در فرودگاه نیوآرک به زمین نشستند، پلیس منتظرشان بود و با دستگیری مسافر دردسرساز غائله ختم شد. باقی مسافرها قرار شد با هواپیمای بعدی و البته با کمی تاخیر، دوباره پرواز کنند.

تنها مسافری که از این تاخیر خوشحال شده بود، مردی به نام «جف هانت» بود که قطارش به دلیل بدی آب‌وهوا ۳ ساعت تاخیر داشت و او دیر به فرودگاه رسیده بود که به‌لطف این مسافر دردسرساز، توانست به پروازش برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا