جهان بینگزارش آگهی

امکانات تور کشتی لوتوس دبی چیست؟

اگر قصد سفر به زیباترین شهر خاورمیانه را دارید، حتما از لوکس ترین و بهترین تور این شهر که تور کشتی لوتوس دبی می باشد بازدید کنید.

سوار شدن و تفریح در این کشتی غول پیکر سفر شما را بسیار جذاب و به یاد ماندنی خواهد کرد. جهت تصمیم راحت تر برای تهیه این تور جذاب، در این مطلب اطلاعات دقیقی را ارائه داده ایم. پس با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با امکانات تور کشتی لوتوس دبی، از آسان ترین و‌ مطمئن ترین راه تهیه بلیط تور کشتی لوتوس دبی مطلع شوید.

معرفی تور کشتی لوتوس دبی

یکی از پرطرفدارترین تفریحات دبی، تور کشتی لوتوس می باشد که با امکانات متنوع خود به محبوبیت بسیاری میان گردشگران سراسر جهان دست یافته است. شرکت Dutch جهت رقم زدن لحظاتی شاد و مفرح برای گردشگران، سه کشتی لوکس به نام هایLotus، Desert Rose l  و Desert Rose ll را قرار داده است که مبدا حرکت آن ها دبی مارینا بوده و لحظات شاد و مفرحی را فارغ از هیاهوی شهر در میان دریای بی انتها رقم خواهد زد. خدماتی بی نظیر در این کشتی انتظار شما را می کشد که از جمله آن ها می توان پذیرایی با غذاهای بسیار لذیذ و با کیفیت، موسیقی و … را نام برد.

خدمات تور کشتی لوتوس دبی

اگر می خواهید در یکی از با شکوه ترین کشتی های دبی، خود را به یک مهمانی اعیانی و مجلل دعوت کنید، قطعا باید انتخاب شما کشتی لوتوس باشد. این کشتی لوکس سه طبقه به بهترین وجه ممکن از شما میزبانی خواهد کرد و سفر دریایی رویایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این کشتی را می توانید در ساعت های ۱۵ الی ۱۸ یا ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰ رزرو کنید و از سفر دریایی خود لذت ببرید.

کشتی لوتوس ویژه غروب آفتاب

اگر از تماشای غروب آفتاب روی کشتی در میان آب های بی کران خلیج فارس لذت می برید، بلیط کشتی را برای ساعت ۱۵ الی ۱۸ رزرو کنید و نظاره گر زیبایی های آفرینش باشید. این کشتی، با غذاهای باکیفیت و بی نظیری از شما گردشگران پذیرایی می کند. به شما توصیه می کنیم که لذت این سفر چند ساعته در میان دریا را به خود و همراهانتان هدیه دهید. به یاد داشته باشید که زمان سوار شدن در این کشتی از ساعت ۱۴:۱۵ الی ۱۴:۴۵ می باشد.

کشتی لوتوس ویژه شب

اگر از آن دسته افرادی هستید که از تماشای شهر در شب لذت می برید، حتما در این ساعت کشتی لوتوس را رزرو کرده و نظاره گر شهر زیبای دبی در میان دریای خلیج فارس باشید. اگر به دنبال تجربه ای خاطره انگیز و لذت بخش هستید، این سفر دریایی بی نظیر را از دست ندهید.

عرشه های کشتی لوتوس دبی

قطعا جذابیت های کشتی لوتوس دبی در این متن نمی گنجد، اما تلاش ما این است که کمی با حس و حال این کشتی بی نظیر آشنا شوید و پیش از سفر به دبی این کشتی را در لیست تفریحات خود قرار دهید. در این بخش به شرح عرشه های کشتی لوتوس خواهیم پرداخت تا مطابق با سلیقه خود، یکی از عرشه ها را انتخاب کنید.

عرشه میانی کشتی لوتوس

اگر طرفدار آفتاب گرفتن هستید، عرشه میانی کشتی لوتوس، آرامش بی نظیری را برای شما فراهم می کند. در این عرشه شش جکوزی با جت های آبی و ‌‌مکانی مناسب برای ماساژ واقع شده است. اما در صورتی که ترجیح شما فضای داخلی و بسته می باشد، نگران نباشید زیرا در این عرشه مکانی برای این دسته از عزیزان طراحی شده است که شامل سالن ناهار خوری و استراحت می باشد. شایان به ذکر است که این عرشه مناسب کودکان و بزرگسالان می باشد.

عرشه آفتاب در کشتی لوتوس

عرشه آفتاب از یک سالن با فضای باز تشکیل شده است که ظرفیت آن بالغ بر ۲۰۰ نفر خواهد بود. در این عرشه سقف سایه ای زیبا تعبیه شده است تا در صورت گرم بودن هوا، خنکی مطبوعی را برای شما فراهم کند. برای تماشای مناظر خیره کننده روی کشتی، حتما این عرشه را انتخاب کنید. عرشه آفتاب مکانی ایده آل برای آن دسته از افرادی است که به همراه دوستان خود به این کشتی آمده و به گرفتن عکس های دسته جمعی علاقه دارند.

عرشه پایینی کشتی لوتوس

تصور کنید که در چنین کشتی بی نظیری، آن هم در روی دریا، سالن سینمای پیشرفته ای قرار داده شده است که ظرفیت آن ۷۰ نفر بوده و در عرشه پایینی قرار دارد. لازم به ذکر است که ۱۱ کابین در این عرشه واقع شده است که مناسب استراحت می باشد. میزبانان این کشتی عالی، بسیار حرفه ای بوده و بهترین تفریح زندگیتان را رقم خواهند زد.

لوتوس برانچ کروز

آیا تا به حال در رابطه با برانچ پارتی چیزی شنیده اید؟ آیا مایلید که در روز و پیش از ظهر با کشتی لوتوس به سفر بروید؟ اگر پاسختان به این پرسش ها مثبت است باید به شما مژده دهیم که کشتی لوتوس در آخر هر هفته برانچ پارتی ۵ ستاره را برگزار می کند. این برانچ کروز شما را به یک تفریح ۴ ساعته آن هم با غذاهای درجه یک و بی نظیر مهمان خواهد کرد. لازم به ذکر است که در این جشن مفرح و‌ مجلل، محدودیت غذایی وجود نداشته و از شما با انواع غذاهای گرم، انواع سوشی، سالاد، دسر و نوشیدنی های متنوع پذیرایی می شود. غذا خوردن بر عرشه این کشتی، لذتی غیر قابل وصف به همراه آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

اگر با توجه به مطالب گفته شده، شما نیز وسوسه شدید که در این کشتی به تفریح بپردازید، انتهای این مطلب را مطالعه نمایید تا به شما نحوه تهیه بلیط این کشتی از معتبرترین سایت و با مناسب ترین قیمت را معرفی کنیم. لازم به ذکر است که تهیه بلیط از سایتی معتبر و ایرانی، کیفیت سفر شما را به طور چشمگیری بالا خواهد برد و از دغدغه های شما خواهد کاست.

تهیه بلیط تور کشتی لوتوس 

اکنون که تا به این جای متن ما را همراهی کرده اید، قطعا انتخاب خود را کرده و قصد تهیه بلیط این کشتی لوکس و بی نظیر را دارید. جهت خرید بلیط تور این کشتی متفاوت و مجلل می توانید به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید. شاید از خود بپرسید که چرا سایت دبی دیسکانت؟ ما پاسخ شما را خواهیم داد.

سایت دبی دیسکانت، سایتی معتبر، ایرانی و با سابقه می باشد که خدمات بی نظیری اعم از اخذ ویزا، اخذ اقامت، تهیه بلیط تخفیف دار تفریحات دبی، رنت خودرو و … را نسبت به بودجه گردشگران ارائه می دهند. پس در صورتی که قصد سفر به شهر دبی، عروس خاورمیانه را دارید و می خواهید از بهترین خدمات و تفریحات موجود در این شهر بهره مند شوید، می توانید پس از ذکر خواسته ها و علایق خود، صفر تا صد سفر خود را به کارشناسان سایت دبی دیسکانت بسپارید و پیش از سفر بلیط تمامی تفریحات خود را در دست داشته باشید. با دبی دیسکانت بی دغدغه و با آرامش خاطر به دبی سفر کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا