ایران بینقاب امروز

پیشنهاد «گردش تفریح» برای گردش و تفریح/مرداب «دریوک» مازندران

مرداب دریوک، یکی از مرداب‌های وهم‌انگیز ایران است که در استان مازندران قرار دارد و از جمله جاهای دیدنی کلاردشت مازندران به حساب می‌آید.

ایسنا:دریوک در مسیر جنگلی و در میان درختان پر شاخ‌ و برگ و انبوه کلاردشت قرار گرفته است و با کمی ‌پیاده‌روی می‌توانید به آن برسید. ضمن اینکه از هوای جنگل و صدای پرندگان لذت می‌برید، منظره‌ اعجاب‌انگیز مرداب جلوی چشم‌تان نمایان می‌شود.
در واقع مرداب دیوک گاهی با وجود مه زیبایی که روی آن قرار می‌گیرد، چهره‌ای وهم‌آلود و اسرارآمیز پیدا می‌کند. تنه‌ درختی پیر در کنار مرداب به چشم می‌خورد که مسافران روی آن می‌روند و عکس می‌گیرند. پوشش جنگلی و درختان سر به فلک کشیده، جلوه‌ خاصی به این مرداب داده است و گروه‌های آفرود و موتورسوارها که اغلب بازدیدکنندگان مرداب هستند، در اینجا کمپ می‌زنند.
جنگل‌های کلاردشت در فصل بهار غرق در زیبایی می‌شوند و زمین پوشیده از سبزه و جوانه‌های تازه‌ درختان، تحسین هر گردشگری را برمی‌انگیزند. با از راه رسیدن تابستان، سرسبزی درختان بیشتر می‌شود و گرمای خورشید، درخشندگی جنگل و مرداب را نمایان‌تر می‌کند.
فصل پاییز در این منطقه، با لباس رنگ به رنگ درختان و صدای خش‌خش برگ‌ها در زیر پا، منظره‌ای رویایی به وجود می‌آورد؛ هرچند که سرمای زمستان و بارندگی، سفر به این منطقه در فصل سرد را قدری دشوار می‌کند. به‌طور کلی می‌توان نیمه اول سال را بهترین زمان سفر به مرداب دریوک دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا