خبرنامه

فارس به استقبال سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری می‌رود

مدیرکل میراث فرهنگی فارس خبر داد:

ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس از آمادگی این استان برای برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری خبر داد.

سید مؤید محسن نژاد پیرامون برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی در شیراز گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصتی مناسب برای معرفی داشته‌های گردشگری استان و بازاری برای مبادلات بین بخش‌های خصوصی گردشگری است.

به نقل از میراث فارس، او اضافه کرد: به‌منظور برگزاری هرچه پربارتر نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته جلسات هماهنگی نمایشگاه را با حضور پررنگ بخش‌های خصوصی از هم‌اکنون آغاز کرده‌ایم و با فرصت باقیمانده تا نمایشگاه که حدود پنج ماه است مصمم به برگزاری نمایشگاه با شرایطی مطلوب‌تر از گذشته می‌باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس ادامه داد: مشارکت بخش‌های خصوصی در برگزاری نمایشگاه بسیار مهم است و بدون استفاده از ظرفیت و توان‌بخش خصوصی نتیجه مطلوبی به دست نمی‌آید.

محسن‌نژاد گفت: در برگزاری نمایشگاه سعی بر آن است که تا فرصت در اختیار بخش خصوصی به‌عنوان مجری قرار گیرد و ما به‌عنوان دوست بیشتر نقش نظارتی و حمایتی را عهده‌دار شویم جون بخش خصوصی می‌تواند به‌مراتب در رایزنی‌ها و مبادلات اقتصادی بهتر عمل کنند.

او افزود: در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز بدون شک از بخش خصوصی داخلی و خارجی دعوتمی گرد دو شرکت‌های هواپیمایی و ایر لاین‌ها، هتل‌ها و سایر مرکز اقامتی و پذیر است شرکت‌های تجهیز هتل، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مؤسسات آموزشی گردشگری انجمن‌ها و جوامع و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری و فعالان گردشگری در شاخه‌های مرتبط وابسته به صنعت و نیز فعال صنایع‌دستی حضور خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس در پایان گفت: نمایشگاه گردشگری بین‌المللی شیراز به‌عنوان یک رویداد مهم گردشگری ابعاد مختلف را در برمی‌گیرد که جنبه معرفی داشته‌های گردشگری، ایجاد شورونشاط اجتماعی، فرهنگ‌سازی سفر، معرفی فرصت‌های سفرهای داخلی و خارجی و ایجاد یک بازار گردشگری با فضای مذاکره مستقیم برای فعالان این صنعت از اهداف و برنامه‌ها این نمایشگاه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا