جهان بینگزارش آگهی

چرا به کانادا مهاجرت کنیم؟

کانادا کشوری است پهناور و مهاجرپذیر که سالانه شاهد درخواست‌های زیاد متقاضیان مهاجرت به کانادا از سراسر دنیاست.

اینکه چرا به کانادا مهاجرت کنیم پاسخش را می‌توان در استاندارد بالای زندگی، رفاه اقتصادی و فرهنگ بالای اجتماعی، امکانات فوق‌العاده بهداشتی و درمانی، کیفیت آموزش تحصیلی و سطح علمی بالا بین برترین دانشگاه‌های معتبر جهان دانست. از این رو، این همه تقاضا برای دریافت اقامت کانادا ارسال می‌شود و اداره مهاجرت این کشور نیز روش‌های متعددی را برای تسهیل در امر اخذ ویزای اقامت این کشور، معرفی کرده است.

با این حال هستند درخواست‌هایی که از سوی مسئولین مهاجرت کانادا رد می‌شود و افراد، شانس حضور در این کشور و دریافت اقامت کانادا را از دست می‌دهند. اگر شما هم مهاجرت به کانادا را در برنامه آینده زندگی خود دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما این مطلب را مطالعه کنید. برایتان می‌گوییم که روش‌ های اخذ ویزای کانادا چیست؟ حتی در مورد سریع ترین راه مهاجرت به کانادا نیز صحبت می‌کنیم. ضمن اینکه راهنماییتان می‌کنیم که برای مشاوره مهاجرت به کانادا به کجا مراجعه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. پس تا انتها همراه ما باشید.

روش های مهاجرت به کانادا

دریافت اقامت کانادا رویایی است که بسیاری از مردم، به‌ویژه ایرانیان آن را در سر می‌پرورانند. اداره مهاجرت این کشور روش‌های مختلفی را برای صدور مجوز مهاجرت به کانادا و ارائه ویزای این کشور، معرفی کرده است که هر فرد باید با توجه به شرایط و وضعیت خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کند. شما می‌توانید یکی از روش‌‌های زیر را برای مهاجرت به کانادا انتخاب کنید:

  • کار؛

  • تحصیل؛

  • سرمایه گذاری؛

  • استارتاپ ویزا؛

  • اکسپرس اینتری؛

  • خود اشتغالی؛

  • پناهندگی؛

  • ازدواج؛

  • تولد فرزند؛

  • اسپانسرشیپ والدین؛

شاید تصور کنید که با توجه به تعدد راه‌های مهاجرت به کانادا، احتمال قبول درخواست شما کم نیست؛ این موضوع می‌تواند صحت داشته باشد البته به این شرط که یا اطلاعات دقیق از تمامی قوانین، شرایط و نیازمندی‌های دریافت مجوز ورود به این کشور را بدانید یا از مشاوره مهاجرت به کانادا توسط فرد یا افراد متخصص و کاربلد در این حوزه، بهره‌مند شوید. در غیراینصورت، به احتمال بسیار زیاد با شکست مواجه شده و درخواست شما ریجکت می‌شود.

سریع ترین راه مهاجرت به کانادا کدام است؟

همه به‌دنبال سریع ترین راه مهاجرت به کانادا هستند و حاضرند برای رسیدن به این مهم، هرچه در توان دارند انجام دهند. متاسفانه بار روانی دریافت ویزای کانادا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌قدری است که حتی کسانی که می‌توانند به راحتی از روش‌های مختلف به این کشور مهاجرت کنند، باز بدون درنظر گرفتن شرایطتشان، به دنبال استفاده از سریع‌ترین راه هستند. مثلا فارغ‌التحصیلانی که تمامی شرایط را دارند؛ ولی فقط به فکر آن هستند که هرچه سریع‌تر خودشان را به کانادا برسانند.

تجربه ثابت کرده است که هرگز به دنبال جواب سریع‌ترین راه مهاجرت به کانادا، نباشید. درواقع این سوال از پایه اشتباه است. زیرا هر فرد با توجه به وضعیتی که دارد و با درنظر گرفتن شرایط اعلام شده توسط اداره مهاجرت کانادا می‌تواند در مسیری درست قدم بردارد تا شانسش برای موفقیت و دریافت ویزای این کشور، افزایش یابد.

کافی است شرایط ورود به خاک کانادا را به طور دقیق بررسی کنید. آن زمان است که متوجه می‌شوید تمامی روش‌های مهاجرت برای همه متقاضیان یکسان نیست و باز هم تاکید می‌کنیم هر فردی باتوجه به شرایط و وضعیت خود باید گزینه مناسب را انتخاب کند.

فرض کنید شما هیچ تحصیلات، تخصص و مهارتی در زمینه‌ای خاص ندارید و می‌خواهید از روش تحصیل یا روش اسکپرس اینتری که نیازمند تحصیلات و مهارت‌ و تخصص بالاست، استفاده کنید. قطعا انتخاب این مسیرها، از همان ابتدا اشتباه است و با شکست مواجه خواهید شد.

برای آنکه بتوانید بهترین راه مهاجرت به کانادا را انتخاب کنید، قطعا دریافت مشاوره مهاجرت به کانادا از افراد متخصص و صدالبته دلسوز و همراه، بسیار مهم است. موسسه حقوقی و مهاجرتی پارسیس با در اختیار داشتن بهترین وکیلان حقوقی و مهاجرتی می‌توانند روند دریافت ویزای کانادا را برایتان سریع‌تر و مسیر را هموارتر کنند.

هزینه دریافت اقامت و مهاجرت به کانادا

به این آسانی‌ها هم نیست که یک شبه تصمیم به مهاجرت به کشوری دیگر بگیرید. از وطن، خانواده، دوستان و اقوام جدا شده و به محیطی بروید که هیچ شناختی از آن ندارید. ضمن اینکه قطعا در این مسیر ملزم به پرداخت هزینه نیز باشید. مسئله‌ای که متاسفانه در صورتی که در مسیر نادرست، بدون دریافت راهنمایی و مشاوره مناسب قرار بگیرید، ضمن تحمیل هزینه‌های مالی زیاد، اتلاف زمان و حتی احتمال به‌خطر افتادن جانتان نیز وجود دارد. از این رو حتما اطلاعات خود را در زمینه مهاجرت کانادا افزایش دهید و صد البته با فرد متخصص و باتجربه در این زمینه هم، مشورت کنید.

به طور کل هزینه اقامت کانادا وابسته به عوامل مختلف زیر است:

  • نوع روشی که برای اقامت کانادا انتخاب می‌کنید.

  • تعداد اعضای خانواده که قصد مهاجرت به کانادا دارند.

احتمال آنکه در بدو ورود به کانادا، شغلی برای تامین مخارج خود نداشته باشید، وجود دارد. از این رو باید به فکر تامین مخارج زندگی مانند خوراک، مسکن، حمل‌ونقل، پرداخت قبوض و… باشید. پس مبلغی که باید هر متقاضی واجدالشرایط برای حق اقامت دائم کانادا بپردازد، حدودا 500 دلار ضمن اضافه‌کردن مبلغی است ک باید به آژانس مهاجرتی خود بپردازید.

پیشنهاد می‌کنیم برای آنکه با چالش جدی مواجه نشوید، در دام سودجویان و افراد غیرحرفه‌ای نیفتید، از همان ابتدا، فرایند دریافت مهاجرت به کانادا را به متخصصان این حوزه بسپارید که وکلای متبحر و کارشناسان پارسیس می‌توانند تمامی نگرانی‌های شما را در این مورد، رفع کنند.

پارسیس؛ معتبرترین موسسه حقوقی و مهاجرتی مشاوره مهاجرت به کانادا

دیدید نگرانی‌هایی که در مسیر دریافت اقامت کانادا وجود دارد، یکی دوتا نیست و احتمالا شما به تنهایی و بدون دانش و اطلاعات کافی نمی‌توانید ویزای کانادا را دریافت کنید. وکلای مجرب و کارشناسان حرفه‌ای در موسسه پارسیس در همان ابتدای مسیر و پس از بررسی‌های لازم در مورد وضعیت، مدارک و شرایطتتان، کاملا شفاف به شما خواهند گفت که آیا شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا را دارید یا خیر و آیا درصورت واجد شرایط بودن، می‌توانید روی اخذ اقامت این کشور حساب کنید؟

پارسیس با کمک متخصصان و کارشناسان حرفه‌ای که سابقه پرونده‌های موفق در زمینه مهاجرت به کانادا و سایر کشورهای دیگر دارند، به کمک و همیاری شما می‌آیند و بهترین روش مهاجرتی را پیشنهاد می‌دهند.

آن‌ها در این مسیر هرگز تنهایتان نمی‌گذارند و تا انتهای پروسه، درکنارتان هستند. مطمئن‌ترین روش‎های مهاجرت را برایتان شرح می‌دهند و شما را در گرفتن وقت سفارت کانادا همراهی می‌کنند.

برای دریافت مشاوره از پارسیس کافی است روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.imparsis.com/fa

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا