خبرنامه

نخستین همایش ملی ایران‌شناسی و گردشگری در رفسنجان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رفسنجان گفت: نخستین همایش ملی ایران‌شناسی و گردشگری ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳در دانشگاه ولیعصر با همکاری دانشکده ایران‌شناسی شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود.

حسن حسینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: ایران‌شناسی، گردشگری، صنایع‌دستی و همچنین رفسنجان‌شناسی از محورهای این همایش و مهلت ارسال مقالات تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ است.

وی با اشاره به ایمیل دبیرخانه این همایش به نشانی ith@vru.ac.ir افزود: علاقمندان برای مشاهده کامل محورها هم می‌توانند به آدرس سایت همایش به نشانی https://cnf.vru.ac.ir/ith۱ مراجعه کنند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه دکتر محمد کشاورز و دکتر محمد علیزاده به ترتیب دبیر علمی و دبیر اجرایی همایش مذکور هستند، تاکید کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۳۴۳۱۳۱۲۷۵۷ و شماره همراه ۰۹۱۴۴۵۹۴۰۶۶ تماس حاصل کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: دانشکده ایران‌شناسی رفسنجان که تحت نظر دانشگاه ولیعصر است، با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان در سال آینده رشته‌هایی همچون موزه‌داری، مرمت بناهای تاریخی و گردشگری را تدریس خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا