گزارش آگهی

آموزش خرید بلیت طلایی کلش آف کلنز به ارزان ترین روش ممکن

آموزش خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز از روش جدید و قانونی با سریعترین سرعت پرداخت.

آموزش خرید بلیت طلایی کلش آف کلنز به ارزان ترین روش ممکن

کلش اف کلنز یک بازی در سبک استراتژیک برای موبایل است که توسط کمپانی سوپرسل ساخته و منتشر شده است. با وارد شدن این بازی به دنیای گیم آنلاین، توجه تعداد زیادی از کاربران به آن جلب شد و در مدت کوتاهی به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد. کلش آف کلنز یک بازی گروهی است که در آن بازیکنان قبیله خود را تشکیل می دهند و با سایر بازیکنان در سراسر جهان می جنگند. اتفاقات این بازی در یک دنیای فانتزی و جذاب رخ می دهد. بازیکنان باید دهکده خود را بسازند و آن را از حملات بازیکنان دشمن محافظت کنند. به دست آوردن جوایز، خرید آنها با جم‌ کلش آف کلنز یا تولید محصولات در روستای خود از ویژگی‌ های این بازی خلاقانه هستند.

بلیت طلایی (گلد پس) چیست؟

بلیت طلایی کلش اف کلنز به بازیکنان این امکان را می‌ دهد تا اسکین ‌های قهرمانی، جوایز گوناگون و آیتم ‌های جادویی را با حداقل هزینه‌ دریافت کنند. به همین منظور شرکت سازنده چالش های فصلی را به بازی اضافه کرده است. یعنی بازیکنان می توانند با تکمیل این چالش های روزانه و هفتگی پاداش های ارزنده ای را به دست آورند. با خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز تمامی قابلیت های هیجان انگیز بازی برای کابران فعال می شود.

کاربرد های بلیت طلایی کلش آف کلنز

داشتن بلیت طلایی کلش اف کلنز به گیمر ها امکان شرکت در بسیاری از چالش های فصلی را می دهد. البته که بازی کلش آف کلنز شامل چالش ‌ها و جوایز رایگان زیادی نیز می شود. اما بهترین و قوی ترین محصولات در بین جوایز فقط برای کسانی در دسترس هستند که بلیت طلایی را تهیه کرده اند. پس از خرید گلد پس جواهرات، منابع و آیتم های جادویی برای کاربران قابل جمع آوری می شوند. دیگر کاربرد های این محصول در بازی کلش آف کلنز عبارتند از:

  • گیمر هایی که از بلیت طلایی کلش اف کلنز را دارند، 30 جایزه، 25 میلیون طلا و 25 میلیون دارک اکسیر را دریافت می کنند.

  • از اصلی ترین کاربرد های آن ارتقا بانک فصلی یا همان Season Bank است. تفاوت ظرفیت بانک در حالت طلایی با حالت نقره ای بیشتر از 5 برابر می باشد.

  • همچنین با فعال شدن گلد پس کاراکتر ها و ساختمان ها در دهکده به منابع و زمان کمتری برای بروزرسانی احتیاج دارند.

  • آپدیت کردن نیرو، طلسم و ماشین محاصره در آزمایشگاه بسیار راحت تر و با هزینه کمتری نسبت به حالت نقره ای انجام می شود.

زمان فعال شدن بلیت طلایی در بازی کلش آف کلنز

همانطور که می دانید، بخش زیادی از بازی کلش اف کلنز مربوط به چالش های فصلی می شود. البته بر خلاف نام آنها، این چالش ها در ابتدای هر ماه برای بازیکنان فعال شده و پس از گذشت 30 روز با چالش های جدید جایگزین می شوند. بعد از تکمیل کردن هر چالش در همان لحظه پاداش ها به اکانت شما واریز خواهند شد. یعنی سیستم آن با چالش های قبیله ای متفاوت است. چرا که در آن صورت جوایز بعد از اتمام دوره به تمامی اعضا کلن تعلق می گیرد. به همین ترتیب بهترین زمانی که می توان برای خرید بلیت طلایی اقدام کرد، درابتدای هر ماه همراه با فعال شدن چالش های جدید می باشد. توجه داشته باشید که بلیت طلایی کلش اف کلنز 24 ساعت قبل از پایان فصل از فروشگاه داخل اکانت شما برداشته می شود.

موجو شاپ بهترین سایت برای خرید بلیت طلایی کلش آف کلنز

سایت موجو شاپ یکی از معتبر ترین فروشگاه های آنلاین در حوزه خرید بلیت طلایی کلش آف کلنز می باشد. تیم موجو شاپ با سابقه چندین ساله در خصوص فروش محصولات بازی همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. این سایت همچنین با دارا بودن تمامی مجوز های قانونی از جمله نماد اعتماد الکترونیک و نماد ساماندهی سفارش های تمامی بازی های آنلاین از بلیت طلایی کلش آف کلنز را انجام می دهد. همچنین شما می توانید نسبت به نیاز خود، انواع بسته های جم کلش آف کلنز را با حجم های مختلف را مشاهده و خریداری کنید.

آموزش خرید بلیت طلایی از سایت موجو شاپ

در ادامه مراحل خرید بلیط طلایی از سایت موجو شاپ را به شما آموزش می دهیم:

  1. ابتدا مرورگر خود را باز کرده و آدرس Mojoshop.ir را وارد کنید.

  2. در صفحه اصلی سایت، تمامی دسته بندی ها برای محصولات بازی های مختلف قابل مشاهده هستند. شما می توانید با کلیک بر روی دسته بندی خرید جم کلش آف کلنز، آیتم های مختلف را انتخاب کنید.

  3. پس از انتخاب بسته مورد نظر روی آن کلیک کنید. در صفحه جدید قیمت محصول، توضیحات و نکات خرید را مطالعه کنید.

  4. در ادامه بر روی افزودن به سبد خرید بزنید.

  5. در مرحله بعدی صفحه ارسال مشخصات و پرداخت برای شما باز می شود. شما علاوه بر اطلاعات هویتی تنها به ایمیل سوپرسل آیدی احتیاج دارید. توجه داشته باشید که اطلاعات باید کاملا صحیح وارد شوند تا سفارش شما در سریعترین زمان ممکن تکمیل شود.

  6. در آخر با زدن گزینه ثبت سفارش به درگاه پرداخت هدایت می شوید. لازم به ذکر است که برای خرید آنلاین از درگاه باید رمز دوم پویا برای حساب بانکی شما فعال باشد.

  7. در نهایت پیامکی حاوی شماره سفارش از طرف سایت به شماره تماسی که وارد کردید ارسال می شود.

به این ترتیب سفارش شما در لیست انجام قرار می گیرد. تیم موجو شاپ در کمترین زمان درخواست شما را تکمیل و پیامکی برای اطلاع از شارژ اکانت ارسال می کند. همچنین برای پیگیری و اطلاع از وضعیت سفارش می توانید با شماره پشتیبانی تماس بگیرید. علاوه بر آن پشتیبان های آنلاین سایت در ساعات کاری آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی مشتریان در خصوص ثبت سفارش هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا