تفریحگزارش آگهی

بهترین هتل های بابلسر از نظر مسافران

هر بار که صحبت از سفری دوستانه یا خانوادگی به میان می‌آید، قطعا سفر به شمال کشور یکی از نخستین اولویت‌هاست.

در میان استان‌های شمالی نیز اغلب مازندران و سواحل دیدنی‌اش مورد توجه قرار می‌گیرند و از این رو، سالانه شاهد سیلی از مسافران هستیم که به سمت این استان زیبا روانه می‌شوند. اگر شما هم علاقه‌مند به زیبایی‌های مازندران هستید، با ما باشید تا بهترین هتل های بابلسر را به شما معرفی کنیم.

بابلسر کجاست و بهترین زمان سفر به آن چه فصلی است؟

بدون شک بابلسر یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان مازندران و حتی محبوب‌ترین شهر در میان شهرهای شمالی محسوب می‌شود. اگر ۴ ساعت از تهران به سمت مازندران رانندگی کنید، می‌توانید به شهر زیبایی برسید که قرن‌ها تاریخ و پیشینه را در دل خود جای داده و با درختان سر به فلک کشیده و انبوه خود، بهشت بی‌نظیری را در کشورمان ایران پدید آورده است.

این شهر در مجاورت بابل و فریدون‌کنار و همچنین دریای خزر قرار گرفته است. فاصله آن تا ساری و محمودآباد نیز بسیار کم است و با چند دقیقه رانندگی می‌توان به مرکز استان رسید.

شهرستان بابلسر دقیقاً در شمال بابل واقع شده و علت نامگذاری آن نیز همین است. رودی به نام «بابلرود» از وسط شهرستان بابلسر می‌گذرد و همین رود توانسته جاذبه‌های دیدنی فراوانی را در شهر ایجاد کند.

به عنوان مثال در طول این رود پل‌های متعددی برای عبور از آن کشیده شده‌اند که یکی از آن‌ها جزو نخستین پل‌های ماشین‌رو در ایران محسوب می‌شود. جالب است بدانید در حال حاضر بابلسر کوله‌باری از تاریخ ۹۰۰ ساله را بر دوش می‌کشد و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ناحیه به حساب می‌آید. از سوی دیگر باید گفت بابلسر در کمتر از یک قرن پیش به عنوان یکی از مهم‌ترین بنادر ایران شناخته می‌شد؛ اما رفته رفته با رونق گرفتن بنادر دیگری نظیر نوشهر و گز، از فروغ این بندر قدیمی کاسته شد.

آب و هوای شهر بابلسر چگونه است؟

اگر می‌خواهید بهترین زمان برای گشت و گذار در شهر را مشخص کنید و نهایت لذت را از سفر خود ببرید، باید آب و هوا را مد نظر داشته باشید. از آن جا که بابلسر یک شهر ساحلی است، آب و هوای آن نیز معتدل و مرطوب بوده و در اغلب ماه‌های سال می‌توان از هوای آن لذت برد. با این حال مانند اغلب شهرهای شمالی رطوبت قابل توجهی دارد که می‌تواند در فصل تابستان آزاردهنده باشد.

در فصل زمستان نیز بارش برف و باران به حداکثر می‌رسد و به همین خاطر نمی‌توانید به راحتی از جاذبه‌های متعدد این شهر زیبا بازدید کنید.‌ به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم فصل بهار و یا اوایل پاییز را برای سفر به بابلسر انتخاب نمایید؛ البته اگر می‌خواهید هزینه‌های سفر را به حداقل برسانید، فصولی که کمترین گردشگر را دارند، بهترین انتخاب هستند.

مروری بر جاذبه‌های دیدنی بابلسر

اغلب افراد برای لذت بردن از آب و هوا و طبیعت بابلسر به این شهر سفر می‌کنند. از آن جا که بسیاری از افراد این شهر را خوش آب و هواترین خطه از ایران می‌دانند، طبیعتاً نفس کشیدن در هوای پاک و روح‌افزای آن می‌تواند لبخند رضایت را بر لبان شما بنشاند. با این حال در کنار لذت بردن از محیط، می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متعددی که در شهر وجود دارند نیز دیدن کنید. در ادامه چند مورد از این جاذبه‌ها را نام برده‌ایم:

  • منطقه توریستی کرفون
  • سد لاستیکی
  • منطقه ساحلی میرود
  • روستای گالش‌کلا
  • آبشار شی الیم
  • پل معلق بابلسر
  • امام‌زاده ابراهیم
  • تالاب عزیزک
  • شهر کوهی خیل

معرفی بهترین هتل‌های بابلسر برای اقامتی رؤیایی

بابلسر پر از هتل‌های مجلل و ساحلی متنوعی است که می‌توانید آن‌ها را برای اقامتی رویایی در مازندران انتخاب کنید. هتل های بابلسر با تنوع زیاد ساخته شده‌اند تا مسافران با هر سلیقه و هر میزان بودجه‌ای بتوانند در آن‌ها اقامت داشته باشند. وجه اشتراک تمام این هتل‌ها این است که در محیطی فوق‌العاده چشم‌نواز با آب و هوایی مثال‌زدنی واقع شده‌اند. چند مورد از این هتل‌ها را در ادامه معرفی کرده‌ایم.

هتل میزبان

بدون شک یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل های بابلسر، هتل پنج ستاره میزبان است. این هتل در سال ۱۳۹۹ در ۱۳ طبقه ساخته شد و حالا ۱۶۶ واحد اقامتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. فاصله هتل میزبان تا دریا چیزی نزدیک به ۴ کیلومتر است و از این رو به آسانی به دریا دسترسی خواهید داشت؛ همچنین منظره اتاق‌های آن نیز شالیزارهای بکر و فوق‌العاده بابلسر هستند. تمام اتاق‌های هتل میزبان به بهترین امکانات رفاهی مجهز شده‌اند تا تجربه خوبی از اقامت در بابلسر داشته باشید؛.

هتل برج ساعت

در کنار برج ساعت بابلسر، هتلی سه ستاره به همین نام واقع شده که در دو طبقه با ۷۰ واحد اقامتی ساخته شده است. دسترسی آسان از این هتل به جاذبه‌های دیدنی شهر، یکی از مزایای آن است که همه ساله مسافران را به سمت هتل برج ساعت جذب می‌کند.

هتل جهانگردی خزرشهر

اگر علاقه‌مند به اقامت در ویلاهای مجزا هستید، هتل جهانگردی خزرشهر در حد فاصله بابلسر و فریدون کنار یکی از بهترین هتل های بابلسر برای شماست. این هتل ۲۸ ویلا را به مسافران ارائه می‌کند تا از میان آن‌ها واحد مدنظر خود را انتخاب نمایند. این هتل در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده و حالا یکی از بهترین هتل های شهر است.

هتل‌های لوکس و پنج ستاره بابلسر را از فلای تودی رزرو کنید

فرقی نمی‌کند که هتل‌های لوکس و مجلل بابلسر را برای اقامت انتخاب می‌کنید یا قصد دارید در یکی از اقامتگاه‌های سنتی آن ساکن شوید؛ در هر صورت فلای تودی بهترین پیشنهادها را برای شما دارد تا بتوانید با ارزان‌ترین قیمت، اقامتگاه مد نظر خود را رزرو نمایید.

وبسایت فلای تودی یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های فعال در زمینه رزرو آنلاین هتل است که تخفیفات باورنکردنی و استثنایی را بر قیمت رزرو هتل اعمال می‌کند. علاوه بر آن می‌توانید خرید آنلاین بلیط قطار یا هواپیما را نیز از طریق همین وب سایت انجام دهید. همین حالا وارد سایت شده و از خدمات بی‌نظیر مجموعه بهره‌مند شوید. فلای تودی، بهترین همسفر شما در هر سفر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا