گزارش آگهی

مست عشق؛ عاشقانه تاریخی و اساطیری دیگری از حسن فتحی

سبک تاریخی در سینمای ایران همواره نقشی پررنگ داشته و دارد؛ کشور ایران به‌واسطه برخورداری از تمدنی کهن و دیرینه همواره تاریخی بزرگ و طولانی نیز داشته است که درطول هزاران سال، شخصیت‌های بزرگ تاریخی را در دامن خود رشد و پرورش داده است.

در این مطلب قصد داریم نگاهی نزدیک‌تر به مست عشق داشته باشیم و درباره مواردی مثل خرید بلیت فیلم مست عشق از سینماتیکت صحبت کنیم. همچنین درباره این‌که اکران فیلم مست عشق چه زمانی و درکدام سینما خواهد بود نیز مطالبی بیان خواهد شد.

با مست عشق بیشتر آشنا شوید

سینمایی مست عشق به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی، روایتگر ماجرای زندگی مولوی و شمس تبریزی است که هر دو، ازجمله شخصیت‌های مهم و تاریخی ایران محسوب می‌شوند. این اثر از مهم‌ترین محصولات مشترک ایران و ترکیه به‌شمار می‌رود و به‌واسطه موضوع و ژانر خاصی که دارد، بسیار موردتوجه منتقدان و طرفداران سینما در هر دو کشور قرار گرفته است. خرید بلیط فیلم مست عشق نیز از همین حالا آغاز شده است.

این فیلم قرار است بخش‌های مهمی از زندگی مولوی و شمس تبریزی را به تصویر بکشد. بنابراین طرفداران این اثر نباید فرصت خرید بلیت فیلم مست عشق را از دست بدهند؛ چراکه نقش این دو شخصیت بزرگ را شهاب حسینی و پارسا پیروزفر ایفا کرده‌اند و تماشاچیان شاهد اثری بی‌نظیر و به‌یادماندنی خواهند بود.

همچنین درکنار هنرپیشگان ایرانی، چندین بازیگر ترکیه‌ای همچون بنسو سورال (در نقش مریم)، ابراهیم چلیک‌کول (در نقش اسکندر) و هانده ارچل (در نقش کیمیا خاتون) نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند. لازم‌به ذکر است که این ۳ بازیگر ترک، از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های سینمای ترکیه هستند.

زمان اکران فیلم مست عشق درکدام سینماها خواهد بود؟!

مست عشق در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تمامی سینماهای ایران و ترکیه اکران خواهد شد و براساس اطلاعات منتشر‌شده، گویا قرار است داستانی زیبا و جذاب را از آن شاهد باشیم. به ‌همین ‌دلیل، خرید بلیت فیلم مست عشق از مدت‌ها پیش آغاز شده تا طرفداران این اثر جذاب سینمایی را به‌خود جلب کند. گفتنی است که این فیلم، اتفاقات زندگی شمس تبریزی و مولانا را بین سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری روایت می‌کند و به بررسی بهتر رابطه مولانا با شمس تبریزی و تاثیرات متقابل این دو شخصیت بر زندگی یکدیگر، خصوصا درزمینه اشعار و عرفان می‌پردازد.

بهتر است برای خرید بلیط فیلم مست عشق عجله کنید؛ زیرا ظرفیت سینماهای کشور خیلی زود پر خواهند شد و احتمالا تا مدت‌ها نمی‌توانید در سینمای موردنظر خود، بلیطی رزرو کنید. همچنین لازم‌به ذکر است که اگر قصد خرید بلیت فیلم مست عشق را دارید، سینماتیکت، بهترین مرجع برای خرید و سفارش بلیط تئاتر یا فیلم‌های سینمایی محسوب می‌شود.

با سینماتیکت آشنا شوید

مست عشق؛ عاشقانه تاریخی و اساطیری دیگری از حسن فتحی

احتمالا اگر از عاشقان سینما و هنر باشید، بارها اسم سینماتیکت را شنیده‌اید. این مجموعه را باید مهم‌ترین و تخصصی‌ترین سایت ایرانی درزمینه اطلاعات اکران و نمایش آثار هنری و سینمایی دانست که درکنار مجموعه‌ای از فعالیت‌های فنی خود، بلیط فیلم‌های سینمایی را نیز ارائه می‌کند.

جدیدترین اثری که این روزها بسیار بر سر زبان افتاده، مست عشق به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی است. این اثر سینمایی چنان جذاب و محبوب ظاهر شده است که خرید بلیت فیلم مست عشق را از مدت‌ها پیش رسما آغاز کرد. اگر قصد دارید ساعاتی شیرین و دل‌نشین را همراه با دوستان یا خانواده، به تماشای اثری تاریخی اختصاص دهید، نباید فرصت خرید بلیط فیلم مست عشق را از دست بدهید.

بلیت مست عشق را از کجا بخریم؟

برای بسیاری از طرفداران سینما، مهم بود تا بدانند درزمان اکران فیلم مست عشق درکدام سینما باید حضور پیدا کنند؛ این‌طور که پیداست، به‌دلیل جذابیت و پرطرفدار بودن این اثر سینمایی، اکران آن در تمامی سینماهای کشور ایران و ترکیه صورت می‌پذیرد. همچنین فرصت خرید بلیط فیلم مست عشق برای تماشای آن تاحدی محدود خواهد بود بنابراین بهتر است آن را به فرصت دیگری موکول نکنید. خرید بلیت فیلم مست عشق از همین حالا در سینماتیکت، در دسترس طرفداران خواهد بود.

مست عشق؛ عاشقانه تاریخی و اساطیری دیگری از حسن فتحی

 

سخن نهایی

مست عشق را می‌توان از مهم‌ترین آثار سینمایی یک دهه اخیر دانست که موضوع جذاب آن درکنار سبک تاریخی و همچنین مشارکت دو کشور ایران و ترکیه در تولید آن، توانسته است پیشاپیش محبوبیت بسیار زیادی برای آن کسب کند. این اثر روایتگر زندگی مولوی و شمس تبریزی است که هردو از بزرگان و چهره‌های شاخص ادبی و هنری محسوب می‌شوند.

مست عشق قرار است به بررسی ابعاد و زوایای خاصی از رابطه تاثیرگذار این دو چهره از مشاهیر تاریخی بپردازد و ماجرایی جذاب و دیدنی را روی پرده سینما رقم بزند. اگر قصد خرید بلیت فیلم مست عشق را دارید، می‌توانید به وب‌سایت سینماتیکت مراجعه کنید و بلیط آن را با بهترین قیمت ممکن خریداری نمایید. همچنین اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این اثر هنری کسب کنید، مطالب جذابی را در بخش مقالات سینماتیکت درباره آن خواهید یافت. برای خرید بلیت فیلم مست عشق، سینماتیکت را فراموش نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا